Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Інформація про надходження та використання бюджетних коштів за період з 22.02.2016 – 26.02.2016

02.03.2016
Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За період з 22.02.2016 – 26.02.2016 до загального фонду міського бюджету надійшло податків і зборів з урахуванням субвенцій з державного та обласного бюджетів у сумі 5738,8 тис. грн., із них 1 142,1 тис.грн. податку та збору на доходи фізичних осіб, земельного податку – 4 073,2 тис. грн., акцизного збору – 233,2 грн., єдиного податку – 24,4 тис.грн.,  інших податків – 40,2 тис.грн. та субвенцій з державного бюджету – 225,7 тис.грн.

За період з 22.02.2016 – 26.02.2016 з міського бюджету профінансовано видатки в сумі 5 370,2 тис.грн. з них на: виплату заробітної плати та розрахункових – 2 964,7 тис.грн., продукти харчування – 73,4 тис.грн., медикаменти – 74,4 тис.грн., оплату електроенергії – 139,5 тис.грн., а також кошти в сумі 147,7 тис.грн. направлено на: оплату відряджень, послуг банку, системи "Ліга", Інтернету, зв’язку, за навчання з питань цивільного захисту, експлуатаційні видатки, вивіз сміття, оплату стартового збору, придбання учбових матеріалів, обслуговування холодильного та технологічного обладнання, оплату послуг в сфері громадського порядку, стипендій, придбання запчастин та комплектуючих для автомобіля, послуг охорони громадського порядку та безпеки, оплату прямого ефіру, послуги нотаріальної контори, страхування орендованого майна, державне мито, судовий збір, харчування донорів крові, друк оголошення в газеті "Урядовий кур’єр", отримання витягу з реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, страхування орендованого майна, придбання репродуктору кисневого БКО-50-4, технічного журналу, роботи з установки стерілізатора парового ГК-100-3, заправку картриджу, плату за нотаріальні послуги по вул.Парковій,8; надання пільг по квартплаті учасникам АТО, інвалідам І чи ІІ групи по зору та УБД; оплату тепло-водопостачання та водовідведення, абонплату та квартплату Почесних громадян міста; опублікування інформаційного матеріалу в газеті. За рахунок коштів субвенції з державного та обласного бюджетів проведено видатки в сумі 1 970,5 тис.грн. на: виплату допомог у зв`язку з вагітністю і пологами, одноразову допомогу при народженні дитини, державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам - 205,6 тис.грн.; витрати на поховання учасників бойових дій - 1,7 тис.грн.; медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС – 12,6 тис.грн.; пільги та субсидії населенню для відшкодування витрат на оплату ЖКП -5,8 тис.грн.; виплату заробітної плати з нарахуваннями та придбання продуктів харчування за рахунок медичної субвенції – 739,8 тис.грн., виплату заробітної плати з нарахуваннями за рахунок освітньої субвенції – 1005,0 тис.грн.