Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Інформація про надходження та використання бюджетних коштів за період з 01.02.2016 – 05.02.2016

09.02.2016
Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За період з 01.02.2016 – 05.02.2016 до загального фонду міського бюджету надійшло податків і зборів у сумі 5 417,1 тис. грн., із них 5 002,9 тис. грн. податку та збору на доходи фізичних осіб, земельного податку – 27,6 тис. грн., акцизного збору – 90,8 грн., єдиного податку – 257,0 тис. грн., інших податків – 38,8 тис. грн..

За період з 01.02.2016 – 05.02.2016 з міського бюджету профінансовано видатки з урахуванням субвенцій з державного бюджету в сумі 4 200,3 тис. грн. з них на: виплату заробітної плати – 290,7 тис. грн., харчування – 15,3 тис. грн., електроенергії – 1 021,8 тис. грн., а також кошти в сумі 502,1 тис. грн. направлено на: оплату періодичних видань на 2016 рік, послуги охорони громадського порядку, технічний огляд транспортних засобів, медичний огляд водіїв, висвітлення інформації в міській газеті «Контакт», оплату за навчання студента Грушанської А.С згідно міської програми «Реформування медичного обслуговування», орендну плату, послуги зв’язку, інтернету, обслуговування технічного не побутового холодильного, вентиляційного та іншого електричного обладнання, усунення підпору каналізаційного колодязя ДНЗ №2, ЗОШ №4, авто послуги з постачання готової їжі, відрядження, квартплату почесних громадян міста, проведення консультаційного короткострокового семінару у сфері державних закупівель, оплату пільгових пенсій, виплати населенню за рахунок  міської програми донорства крові та її компонентів,допомогу на лікарські засоби хворим, які потребують процедури гемодіалізу, відшкодування на медикаменти інвалідам з психічними захворюваннями, бронхіальну астму, дітям інвалідам, придбання засобів медичного призначення), одноразову та щомісячну допомоги інвалідам війни та сім’ям загиблих та померлих учасників бойових дій в Афганістані, компенсація фізичним особам за лютий місяць, судовий збір, адміністративний збір за проведення державної реєстрації змін.   За рахунок коштів субвенції з державного та обласного бюджетів проведено видатки в сумі 2 370,4 тис. грн. на: допомогу дітям-сиротам та дітям позбавлених батьківського піклування в сумі 38,3 тис. грн., допомогу сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам – 2 315,9 тис. грн., інші субвенції – 16,2 тис. грн..