Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Про виплату компенсації підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період

23.10.2015
Управління праці та соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

Відповідно до вимог частини третьої статті 119 Кодексу законів про працю України Кабінет Міністрів України постановою від 4 березня 2015 року №105 затвердив Порядок виплати компенсації підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період.(далі Порядок)

Компенсація здійснюється за 2015 рік за рахунок коштів, передбачених у Державному бюджеті України.

Законом України «Про Державний бюджет України на 2015 рік» від 28.12.2014 р. № 80-VIII  передбачено код програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету 2501350 «Компенсація підприємствам, установам, організаціям у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період» .

Компенсація здійснюється за 2015 рік за рахунок коштів, передбачених у Державному бюджеті України.

Бюджетні кошти спрямовуються підприємствам, установам,  організаціям на компенсацію витрат на виплату середнього заробітку працівникам, які працювали на таких підприємствах, в установах, організаціях на час призову на військову службу, не більше одного року.

Так як зміни до Порядку, стосовно виплати компенсації  до дня фактичної демобілізації працівника, а також працівникам, які перейшли чи вступили на військову службу за контрактом на сьогоднішній день не внесені, кошти не передбачені, на сьогодні здійснюється компенсація витрат підприємствам на виплату середнього заробітку мобілізованим працівникам, які працювали на таких підприємствах на час призову на військову службу, не більше одного року (з дати про призову на військову службу під час мобілізації), іншого не передбачено.