Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Оцінка ресурсного наповнення споживчого ринку міста Южноукраїнська

23.08.2013
Управління молоді, спорту та культури Южноукраїнської міської ради

На реалізацію завдань та доручень Президента України щодо забезпечення продовольчої незалежності держави, на виконання Національного плану дій на 2013 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010-2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава», Державної програми активізації розвитку економіки на 2013-2014 р.р., з метою недопущення дестабілізації ситуації на споживчому ринку міста, фахівцями управління економічного розвитку Южноукраїнської міської ради проводиться моніторинг насиченості роздрібної торговельної мережі міста основними групами продовольчих товарів, непродовольчих товарів та нафтопродуктами.

На території міста Южноукраїнська станом на 22.08.2013 розміщено біля 70 об’єктів роздрібної торгівлі  з продажу продовольчих товарів (у т.ч. великі магазини: магазини «Продукти -160», «Продукти – 233» ТОВ «АТБ-МАРКЕТ», магазин «Копійка» ТОВ «Торговий дім «Копійка - Р», магазин «Сільпо» ТОВ «ФУЗЗІ-ФУД», магазин «Жемчужина» ТОВ «Фаворит», магазин «Щедрий кошик» фізична особа-підприємець Черкас С.Ф.) та два змішаних ринки (КП «Критий ринок м. Южноукраїнська», ТОВ «Южноукраїнський ринок»).

В об’єктах торгівлі в широкому асортименті представлена продукція вітчизняного виробництва (борошно, крупи, макаронні вироби, молоко та молочна продукція, сири, олія, масло вершкове, ковбаси та ковбасні вироби, кондитерські вироби, м'ясо, яйця, картопля та овочі тощо). У вищезазначених великих магазинах продовольчі товари першої необхідності реалізуються за цінами нижчими ніж в інших об’єктах торгівлі та ринках міста, що в свою чергу впливає на формування цін в торгівельній мережі міста.

Об’єкти торгівлі та ресторанного господарства, які розміщені на території міста Южноукраїнська переважно є об’єктами приватної форми власності. Розміщення цих об’єктів здійснюється за ініціативою суб’єктів господарювання та за їх кошти. 

На ринках комунального підприємства «Критий ринок м. Южноукраїнська» та товариства з обмеженою відповідальніст. «Южноукраїнський ринок» визначені місця для реалізації продуктів харчування безпосередньо підприємствами-товаровиробниками (розміщено 2 павільйони по реалізації яєць АП «Благодатненський птахопром» село Благодатне). На ринках міста щодня реалізовує власну продукцію (молоко, молокопродукти, м’ясо, яйця та овочі) населення сусідніх з містом районів – Арбузинського, Доманівського, Вознесенського, Первомайського та інших.

Також в місті розміщуються об’єкти по реалізації продуктів харчування безпосередньо підприємствами-товаровиробниками:

- два міні-цехи по виробництву харчових продуктів фізичних осіб-підприємців Шульги Н.С. та Писаренко Л.В. (м. Южноукраїнськ), продукція цехів: м’ясо свинини, яловичини, баранини, птиці, субпродуктів, напівфабрикатів реалізовується у власних магазинах  (3 магазини);

- два трейлери з реалізації ковбасних виробів ТОВ «М’ясокомбінат «Ятрань» (м. Кіровоград);

- міні-цех по виготовленню сухого печива та борошняних кондитерських виробів фізичних осіб-підприємців Сакаджі Н.І. (м. Первомайськ) та Кисельової А.Ф. (м. Южноукраїнськ).

Відповідно до рішень виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради у місті створено 4 сезонні торгівельні майданчики «Базар дачників» виключно для реалізації сільськогосподарської продукції рослинного походження та квітів, вирощених на присадибних та дачних ділянках.

Стабільною є ситуація щодо забезпечення міста хлібом та хлібобулочними виробами. Потребу міста у зазначеній продукції забезпечують іногородні виробники. Основним постачальником хліба та хлібобулочних виробів є ТОВ «Миколаївський  хлібозавод №1» м. Миколаїв (питома вага хліба в загальному обсязі - 41,7%).

Також на території міста розміщуються біля 200 магазинів з продажу непродовольчих товарів, 46 об’єктів ресторанного господарства, 3 ринки, 7 АЗС та АГЗС.

Відділом сприяння підприємництву управління економічного розвитку Южноукраїнської міської ради щомісяця проводиться моніторинг забезпеченості міста основними соціально значущими видами продукції, складаються форми оцінки споживчого попиту та ресурсного наповнення споживчого ринку.

Торгівельна мережа міста забезпечена усіма основними групами продовольчих товарів, ажіотажного попиту на будь-які товари не спостерігається. Питання стабілізації ситуації на продовольчому ринку міста є першочерговим та знаходиться на постійному контролі.