Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Благоустрій міста – головне завдання влади

30.11.2012
Голова адміністративної комісії Юрій Телятник


 

Засідання  адміністративної комісії при виконавчому комітеті Южноукраїнської міської ради, що відбулося 26 листопада 2012 року було першим, де розглядався протокол про адміністративне правопорушення, складений на основі попередніх матеріалі в зібраних Інспекцією з благоустрою міста Южноукраїнська.
 

Інспекція, створена за ініціативи міського голови, за три місяці діяльності провела 426 бесід, 344 обстеження, винесла 39 попереджень та 14 приписів.

 Ці заходи впливу носили попереджувальний та профілактичний характер. Більшість керівників об’єктів благоустрою з розумінням та відповідально підійшли до усунення порушень. Та не всі. Ось  і стало питання про конкретну відповідальність посадових осіб за скоєння адміністративного правопорушення.

Постановою  адмінкомісії № 162 від 26.11.2012 року накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу у розмірі 850 гривень на керуючого магазину «Сільпо»  за порушення вимог Правил благоустрою, забезпечення чистоти та порядку на території міста Южноукраїнська.

Скарги на неналежне поводження з побутовими відходами   магазину «Сільпо» від мешканців міста почали надходити ще в кінці серпня місяця. В протоколі щотижневої наради з питань житлово-комунального господарства міста  від 03.09.2012 року зафіксоване доручення: Інспекції з благоустрою до 07.09.2012 року зобов’язати завідуючого супермаркету «Сільпо» до  утримання сміттєвих контейнерів в закритому вигляді та попередити про недопустимість   випадків зливання  зіпсованої кисло-молочної та іншої продукції  в зливну каналізацію міста.

Цього ж дня адміністрація магазину отримала попередження, але більше трьох  тижнів ніяких заходів для  усунення  порушень не приймала. Що й привело до фіксації адміністративного порушення 26 вересня 2012 року.

Члени адмінкомісії досить прискіпливо підійшли до розгляду питання, в ході якого  керівнику магазину було вказано на те, що діючий договір   підприємства на вивезення та складування твердих побутових відходів суперечить наказу  Міністерства  охорони здоров’я України «Про затвердження Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць» від 17.03.2011 № 145.  Пункт 2.14   Санітарних норм вимагає: «Під час зберігання побутових  відходів у контейнерах  повинна бути  виключена можливість їх загнивання, розкладання, розвіювання та розпилювання. Термін зберігання в  холодний період року (при середній температурі -5 градусів С і нижче) повинен бути не більше ніж три доби, а в теплий період року (при середньодобовій температурі  більше ніж 5 градусів) – не більше ніж одна доба (щоденне перевезення)». За  даними підприємства, що надає послуги в серпні місяці  вивіз сміття від магазину «Сільпо» здійснювався тільки  13 разів, а розриви між вивозами відходів досягали 6 діб. За договором же послуга надається за викликом.

Нові Санітарні норми та правила діють з 01.01.2012 року. Звертаємо на це увагу всіх керівників установ та організацій міста.                                          
 

Голова адміністративної комісії                                        Юрій Телятник