Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

До відома мешканців міста!

19.10.2012
Управління економічного розвитку Южноукраїнської міської ради

Відповідно до інформації приватного акціонерного товариства «Миколаївське обласне підприємство автобусних станцій», яке організовує роботу автовокзалу у місті Южноукраїнську, довідкову інформацію щодо руху автобусів, вартості квитків тощо можна отримати по телефону: 2-29-78.   

Також повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про автомобільний транспорт»  (стаття 36. Послуги автостанцій) до обов'язкових послуг, що повинні надаватися  автостанціями пасажирам, належать:

- продаж квитків;

- користування приміщеннями для чекання поїздки,  облаштованими місцями для сидіння;

- можливість користування громадськими вбиральнями;

- інформування щодо  розкладу  руху   автобусів   та   вартості поїздки.  

За надання обов'язкових  послуг  автостанцій  з  осіб,  які придбавають  проїзні  квитки,  стягують  автостанційний  збір,  що входить до вартості квитка.

Послуги автостанцій, крім послуг кімнати матері і дитини, пасажирам надаються за плату.

Постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.1997 № 176 (зі змінами та доповненнями) затверджено Правила надання послуг пасажирського автомобільного транспорту.

Відповідно до вказаних Правил (п.121), на автостанції повинна розміщуватися   обов'язкова  візуальна інформація, яка включає:

1) зовні будівлі:

- вивіску біля входу з найменуванням  автостанції,  відомостями про власника, режим роботи автостанції;

- трафарети на  платформах  перону  із  зазначенням  номерів та напрямків руху автобусів (маршрутів);

2) всередині будівлі:

- розклад руху автобусів із зазначенням найменування перевізника та відомостей про основні транспортні засоби, які використовуються під час здійснення міжобласних та міжнародних перевезень, номер платформи відправлення;

- відомості про відкриття,  закриття,  зміну  графіків  руху, тимчасове припинення перевезень на маршруті тощо;

- відомості про обов'язкове страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті;

- перелік категорій  громадян,  які  мають право на позачергове придбання квитків;

- ім'я та прізвище  керівника  автостанції  та  працівника,  на якого  покладено  функції  з  надання допомоги особам з обмеженими фізичними можливостями під час обслуговування на автостанціях;

- витяг з Правил у частині прав та обов'язків сторін;

- відомості про порядок повернення квитків;

- відомості про місцезнаходження територіального органу у справах захисту прав споживачів;

- перелік категорій громадян, які мають право на пільговий проїзд автомобільним транспортом;

- відомості про місце зберігання книги скарг, заяв та пропозицій;

- план автостанції  із  схемою  евакуації  людей  та  майна  на випадок надзвичайної ситуації;

- відомості про розташування та режим роботи кімнати  матері  і дитини;

- схему розташування приміщень автостанції;

- перелік обов'язкових послуг, що надаються автостанцією, та їх вартість;

- перелік додаткових послуг,  що надаються автостанцією,  та їх вартість;

- найменування та  місцезнаходження  організації,  яка  приймає претензії від пасажирів;

3) безпосередньо біля касового вікна:

- номер каси;

- перелік населених пунктів, до яких здійснюється продаж квитків, або напис «Продаж квитків на всі напрямки»;

- прізвище, ім'я та по батькові касира;

- режим роботи каси;

- напис про спеціалізацію роботи каси;

- номери телефонів,  за  якими   здійснюється  бронювання  та замовлення квитків;

- відомості про  порядок  та  правила  перетинання   державного кордону.

Також, відповідно до п.123 вказаних Правил, особам  надається  інша  необхідна  інформація про умови обслуговування, вартість та порядок надання послуг  у  довідкових службах  автостанції, а у разі їх відсутності - у касах продажу квитків або у чергового автостанції.

Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради