Южноукраїнська міська рада

Офіційне Інтернет-представництво

Звіт про проведення періодичного відстеження результативності регуляторного акту - рішення Южноукраїнської міської ради від 31.07.2012 року №653 «Про обмеження та заборону реалізації слабоалкогольних, алкогольних напоїв та пива на території міста Южноукраїнська в нічний час на окремо визначених його територіях»

24.07.2019

Звіт про проведення періодичного відстеження

результативності регуляторного акту

 

1. Вид та назва регуляторного акту: рішення Южноукраїнської міської ради від 31.07.2012 року №653 «Про обмеження та заборону реалізації слабоалкогольних, алкогольних напоїв та пива на території міста Южноукраїнська в нічний час на окремо визначених його територіях».

2. Назва виконавця заходів з відстеження: управління з питань надзвичайних ситуацій та взаємодії з правоохоронними органами Южноукраїнської міської ради.

. Ціль прийняття регуляторного акту:

  • впорядкування продажу та споживання алкогольних, слабоалкогольних напоїв на       території міста;
  • зменшення кількості злочинів та правопорушень, які здійснюються на території міста, покращення криміногенної ситуації;
  • зміцнення стану здоров’я громадян;

4. Строк виконання заходів з відстеження: з 01 липня по 15 липня 2019 року.

5. Тип відстеження: періодичне.

6. Методи одержання результатів відстеження:

1) відстежити дінамику кількості складених протоколів про адміністративні правопорушення за порушення правил торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами;

2) відстежити дінамику кількості складених протоколів про адміністративні правопорушення за розпивання пива, алкогольних, слабоалкогольних напоїв у заборонених законом місцях або поява у громадськиї місцях у п’яному вигляді;

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних:

Для проведення періодичного відстеження результативності використано статистичні дані, надані Южноукраїнським ВП ПВП ГУНП в Миколаївській області, за наступні периоди: липень-грудень 2016 року, липень-грудень 2017 року та липень-грудень 2018 року у порівнянні з аналогічними показниками, які були встановлені під час повторного відстеження за липень-грудень 2014 року та липень-грудень 2015 року

8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта:

Пропонується використати наступні показники результативності:

 

повторне відстеження

періодичне відстеження

Адміністративні правопорушення

липень-грудень 2014

липень-грудень 2015

липень-грудень 2016

липень-грудень 2017

липень-грудень 2018

протоколи про адміністративні правопорушення за порушення правил торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами (ст. 156 КУпАП)

0

8

0

7

0

протоколів про адміністративні правопорушення за розпивання пива, алкогольних, слабоалкогольних напоїв у заборонених законом місцях або поява у громадськиї місцях у п’яному вигляді (ст. 178 КупАп)

24

30

38

175

191

9.  Оцінка результатів реалізації регуляторного акту та  ступеня досягнення визначених цілей:

Дія рішення Южноукраїнської міської ради від 31.07.2012 року №653 «Про обмеження та заборону реалізації слабоалкогольних, алкогольних напоїв та пива на території міста Южноукраїнська в нічний час на окремо визначених його територіях» є одним із заходів місцевої влади щодо боротьби із вживанням алкогольних напоїв, зокрема під час та на час проведення загальноміських заходів.

За результатами порівняння статистичних даних  можно зробити висновок , що завдяки дії регуляторного акту зменшилась на 12,5% кількість складених протоколів про адміністративне правопорушення за ст. 156 КУпАП (Порушення правил торгівлі пивом, алкогольними, слабоалкогольними напоями і тютюновими виробами ) у порівнянні із аналогічними періодами повторного відстеження результативності регуляторного акту, але, майже у 6 разів,  збільшилась кількість складених протоколів  за ст. 178 КУпАП ( Розпивання спиртних напоїв у громадських місцях і поява в громадських місцях у п'яному вигляді).  Збільшення кількості складених протоколів за ст. 178 КупАП свідчить про посилення профілактичної роботи з даного напрямку з боку працівників Южноукраїнського ВП ПВП ГУНП в Миколаївській області.

Ефективне досягнення цілей цього регуляторного акта можливе за умови подальшого контролю підрозділами поліції та громадськими формуваннями з охорони громадського правопорядку за реалізацією в нічний час алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива (крім безалкогольного) на території міста. А також, за умови дотримання суб’єктами господарювання вимог вказаного рішення міської ради.

Слід зазначити, що Постановою Южноукраїнського міського суду від 25.10.2016 року вказане рішення Южноукраїнської міської ради визнано протиправним, однак Постановою Одеського апеляційного адміністративного суду від 24.01.2017 рішення Южноукраїнського міського суду щодо визнання протиправним та скасування п.1 рішення Южноукраїнської міської ради №653 від 31.07.2012 року «Про обмеження та заборону реалізації слабоалкогольних, алкогольних напоїв та пива на території міста Южноукраїнська в нічний час на окремо визначених його територіях» скасовано. Отже, у зв’язку із змінами у законодавстві, є необхідність приведення вказаного регуляторного акту до норм діючого законодавства шляхом прийняття нового регуляторного акту.

На теперішній час, у відповідності до вимог  Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо надання органам місцевого самоврядування повноважень встановлювати обмеження продажу пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових» від 22 березня 2018 року №2376-VIII, розроблений проект рішення Южноукраїнської міської ради “Про заборону продажу пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових на території міста Южноукраїнська в нічний час на окремо визначених його територіях та під час проведення масових громадських заходів”. Вказаний проект регуляторного акту направлено для погодження до Державної регуляторної служби України.