Res --> 1 Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | Відповіді на запитання, які надійшли до міського голови під час "круглого столу" з представниками Южноукраїнської міської організації ветеранів війни, праці та Збройних Сил
AA

Відповіді на запитання, які надійшли до міського голови під час "круглого столу" з представниками Южноукраїнської міської організації ветеранів війни, праці та Збройних Сил

 

 

16 лютого 2017 року  в приміщенні виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради відбувся круглий стіл міського голови Віктора Пароконного з представниками Южноукраїнської міської організації ветеранів війни, праці та Збройних Сил, на якому були надані відповіді на актуальні питання,  та   пропонуються для ознайомлення:

 

№ з/п

Питання

Відповідь

1

Проблеми заповнення Олександрівського водосховища до відмітки 20,7 м.

Дане питання виноситься на громадські слухання, та буде висвічуватися в засобах масової інформації.

2

Реформування КП ЖЕО, КП ТВКГ

Найближчим часом реформування КП «ЖЕО», КП «ТВКХ» не планується. Підготовлено проекти рішень Южноукраїнської міської ради про створення дочірнього підприємства КП «ЖЕО» «Комунальний ремонт», та створення комунальних підприємств із функціями надання послуг тепло-водопостачання та водовідведення в місті Южноукраїнську, організаційно-правова форма в новостворених комунальних підприємствах буде комунальна.   

По КП ЖЕО:

Рішенням виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради  від 21.12.2016 № 310 «Про проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку в місті Южноукраїнську» відповідно до Закону України «Про особливості здійснення права власності в багатоквартирному будинку», враховуючи постанову Кабінету Міністрів України від 20.05.2009 № 484 «Про затвердження Типового договору про надання послуг з управління будинком, спорудою, житловим комплексом або комплексом будинків і споруд», наказ житлово-комунального господарства України від 13.06.2016 року № 150 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку» затверджено Порядок  проведення конкурсу з призначення  управителя багатоквартирного будинку в місті Южноукраїнську.

Порядок проведення конкурсу з призначення  управителя багатоквартирного будинку в місті Южноукраїнську  визначає процедуру підготовки та проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку, в якому не створено об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, співвласники якого не прийняли рішення про форму управління багатоквартирним будинком.

Також, слід зазначити, що відповідно ст.1, п.7 Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» -  управитель  багатоквартирного будинку - фізична особа - підприємець або юридична особа - суб’єкт підприємницької діяльності, яка за договором із співвласниками забезпечує належне утримання та ремонт спільного майна багатоквартирного будинку і прибудинкової території та належні умови проживання і задоволення господарсько-побутових потреб.

Управитель може бути обраним самостійно мешканцями будинків, ОСББ, або органами місцевого самоврядування за результатами конкурсу.

КП ТВКГ:

Господарський суд Миколаївської області за заявою    ВП ЮУ АЕС виніс ухвалу про відкриття провадження в справі про банкрутство КП ТВКГ.

Органи місцевого самоврядування міста Южноукраїнська, в порядку реагування на штучно створені обставини від ВП ЮУ АЕС щодо банкрутства КП ТВКГ, реагують  принциповою незгодою і рішуче налаштовані дати відсіч будь-яким, навіть рейдерським атакам на власність його громади та вказують на законне право отримувати комунальні послуги, особливо за тепло по цінам його фактичної вартості від ВП ЮУ АЕС за чинними нормативами.

На сьогоднішній день КП ТВКГ – це потужний соціально-значимий інфраструктурний об’єкт. На підприємстві працює 364,5  штат. працівник, в тому числі обслуговує об’єкти тепло, водопостачання та водовідведення – 281 штат. од. (+57 штат. од. абонентський відділ) та дільниця з обслуговування  внутрішньобудинкових мереж – 83,5 штат. од.  На підприємстві проводиться робота у напрямку ресурсного збереження та енергоефективності через 3-4 роки буде суттєве скорочення працівників, які будуть працевлаштовані на інші нові виробництва.

ТВКГ обслуговує:  мережі тепло-, водопостачання та водовідведення  протяжністю 276,186 км, 220 теплових камер, 1558 каналізаційних колодязів, 274 водопровідних. В його складі – 12 теплових розподільчих пунктів (ТРП), де підігрівається вода для гарячого водопроводу в 86 теплообмінних апаратах і де працюють 75 насосів на подачі тепла і на зворотних трубопроводах, де діє інше потрібне обладнання, яке у взаємодії з внутрішньо-будинковими мережами та їх обладнанням забезпечує все місто збалансованими комунальними послугами від злагодженої роботи цього ємного і взаємопов’язаного обладнання. В підприємстві працюють 3 каналізаційно-насосні станції (12 насосів та  21 електродвигун). 

Але керівництво відокремленого підрозділу «Южно-Українська АЕС» державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» своїми діями створило прецедент, за яким події соціального напруження в місті можуть піти по непередбачуваному сценарію до масштабного загострення, що неприпустимо хоча б тому, що соціальний спокій та певне благополуччя  у кожному такому місті є вагомим гарантом безпечної роботи АЕС.

З метою забезпечення безперебійного надання послуг тепло–, водопостачання та водовідведення споживачам міста, виконавчим комітетом Южноукраїнської міської ради було розроблено проекти рішень Южноукраїнської міської ради від 16.02.2017 з якими можна ознайомитися на офіційному сайті міста Южноукраїнська (за адресою: yu.mk.ua),  а саме:

про організацію надання послуг тепло–водопостачання та водовідведення в місті Южноукраїнську;

про створення комунальних підприємств Южноукраїнської міської ради з надання послуг тепло - водопостачання та водовідведення.

 

3

Чи відбудеться підвищення тарифів на послуги КП ТВКГ

Питання між тарифних стосунків: АЕС – місто було 19.01.2017 винесено на сесію міської ради, готувались матеріали та рішення додаткових заходів щодо погашення боргу перед ВП ЮУАЕС. Після цього ВП ЮУ АЕС ініціював і провів круглий стіл за участі її керівної ланки посадовців і фахівців та посадовців і фахівців від виконавчих органів самоврядування міста та керівної ланки КП ТВКГ. На цьому «круглому столі» замість розгляду запропонованих містом додаткових заходів АЕС провела лінію безпідставних звинувачень та образ на адресу комунальників міста і його влади. Це були неправдиві звинувачення

Також, є певне бачення, що ДП НАЕК «Енергоатом» якимось чином впливає на НКРЕ КП і прагне досягти своєї мети, – в будь-який спосіб зруйнувати економіку КП ТВКГ, яке належить громаді міста аби забрати це підприємство під своє керівництво. Навіщо?, не важко здогадатись з того, як ДП НАЕК «Енергоатом» безпідставно і неправдиво інформував НКРЕ КП, з чого там директору ТВКГ офіційно вказали, що тариф на тепло в місті Южноукраїнську має бути 1420 грн. за Гкл. і це при тому, що НКРЕ КП за нормативами тепла від АЕС не може його підняти для нашого міста більше ніж 190 грн. за Гкл.

4

Об'єднання громад

Однією з знакових для міста реформ, ще у 2015 році, розглядалось добровільне об’єднання громад. Логіку такого об’єднання складали, принаймні в понад п’ять тисяч дачних ділянок  наших містян на територіях сусідніх сіл та обіцянка отримати додаткові землі в розпорядження нової громади.

Пропозиції міста, надані в ОДА і облраду ще в грудні 2015 р., в державних гарантіях такого не простого для «атомного» міста об’єднання з його власними проблемами не почуті. Надалі вони з’ясувались занадто вагомими. Южноукраїнці не бажають об’єднуватись без гарантії користі, про що свідчать опитування понад двох тисяч містян.

Якщо і об’єднуватись, то тільки за концепцією і програмою Уряду, яка передбачить рішення боргів міста, робочі місця для  працевлаштування, перш за все працюючих на АЕС (від тисячі нових робочих  місць), які вже в ближчі  12 – 15 років знадобляться з огляду на часткове закриття енергоблоків АЕС та скорочену чисельність працюючих на нових блоках в заміну відпрацювавших свій ресурс, коли буде відомо про землі для нової громади та інше.   

5

Як впливає відмова від об'єднання громад на рішення проблеми статусу міської лікарні?

Територіальна реформа і реформа медицини є окремими напрямками, не пов’язаними один з одним.

6

Чи відбудеться підвищення тарифів на електроенергію з 1 березня 2017 року?

Тарифи на електроенергію, що відпускається населенню, затверджені постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 26.02.2015 № 220 та зареєстровані в Міністерстві юстиції 02.03.2015 за № 235/26680.

З 1 березня 2017 року українці будуть сплачувати від 1,29 грн. до 1,68 грн. за кВт год у межах найбільш поширеної норми споживання від 100 до 600 кВт год.

Тариф до 100 кВт·год включно підвищиться на 26 %, з 0,714 до 0,9 грн. за кВт·год.

Тариф у межах норми від 600 кВт·год і більше підвищиться лише на 3 %, з 1,638 грн до 1,68 грн за кВт·год.

7

Пенсійна реформа

Пенсійна реформа, модернізація Пенсійного фонду нерозривно пов'язані із стабільним фінансовим станом пенсійної системи. Саме тому важливим пріоритетом роботи органів Фонду є наповнення бюджету, зменшення дефіциту бюджету, а відтак і створення умов для реалізації реформи.

Одним із напрямів діяльності об’єднаного управління є робота, спрямована на детінізацію заробітної плати. З цією метою вживаються заходи, спрямовані на виявлення незастрахованого активного населення.

Щомісячно направлялись матеріали щодо страхувальників, які виплачують заробітну плату менше мінімального розміру до УСЗН Южноукраїнського міськвиконкому, Територіальної державної інспекції з питань праці у Миколаївській області, Южноукраїнської ОДПІ, Южноукраїнському міському голові, Арбузинській райдержадміністрації, УСЗН Арбузинської райдержадміністрації, Арбузинській районній раді, голові Миколаївської обласної організації профспілок працівників енергетики та електротехнічної промисловості, по яким надіслано 68 листів щодо 1201 страхувальника, що нараховували заробітну плату менше встановленого мінімального розміру.

Щокварталу, збирається створена, рішенням виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради від 03.09.2014 № 195, комісія з питань легалізації та зайнятості населення у м. Южноукраїнську за участю представників Пенсійного фонду України (далі - Фонду) , територіальних органів державної фіскальної служби (далі – органи ДФС), управління праці та соціального захисту населення, міського центру зайнятості населення, міськвиконкому. На зазначеній комісії розглядаються проблемні питання. Розпорядженням міського голови від 09.09.2014 № 156-р “Про утворення  та затвердження складу робочої групи з питань легалізації  заробітної плати та зайнятості населення у м. Южноукраїнську, Положення про неї” створено робочу групу з питань легалізації  заробітної плати та зайнятості  населення у м. Южноукраїнську. Розпорядженням голови Арбузинської районної державної адміністрації від 08.12.2014 № 294 “Про районну робочу групу з питань легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення” (зі змінами) також було створено районну робочу групу за участю представників Фонду, територіальних органів ДФС, Державної виконавчої служби України (далі – органи ДВС). Зазначеними робочими групами було здійснено 28 рейдів з метою проведення інформаційно – роз’яснювальної роботи, обстежено 335 суб’єктів господарювання, серед яких проведено інформаційно – роз’яснювальну роботу. За результатами  проведених виходів членами робочої групи Арбузинського району зібрано 9 комісій, на яких розглядалося 10 суб’єктів господарювання. У м.  Южноукраїнську проведено 2 наради із органами  ДФС, де заслуховувалися звіти керівників та власників підприємств, які виплачують заробітну плату найманим працівникам на рівні або менше мінімальної.

8

У зв'язку з достатнім рівнем фінансування системи освіти міста чи будуть мати місце збір коштів з батьків?

Проект бюджету галузі «Освіта» м. Южноукраїнська був розрахований на 111,3 млн.грн. Даний розмір фінансового ресурсу передбачав наближений до необхідного обсяг фінансування галузі та врахував можливість вирішення більшості проблемних питань. Фактично бюджет освіти затверджений на 2017 рік в обсязі 75,2 млн.грн.

Різниця між потребою і фактом не дає підстав вважати фінансування галузі «Освіта» достатнім. В той же час слід відзначити, що фінансування галузі за останні 3 роки суттєво покращилось.

У відповідності до чинного законодавства заклади освіти можуть отримувати благодійну допомогу. Порядок її отримання, використання, обліковування визначений нормативними документами. Заклади освіти практикують у своїй діяльності отримання додаткового ресурсу із джерел незаборонених законодавством України.

Керівництво управління освіти, адміністрації закладів освіти, трудові колективи завжди були вдячні за допомогу батьків, громадськості, розраховували на неї і будуть розраховувати. Слід зазначити, що участь у благодійництві батьків, інших фізичних, юридичних осіб, громадськості є справою добровільною. Відповідальність за дотримання законодавства з питань благодійництва в закладах освіти несуть керівники закладів.

9

Реорганізація ДЗСМСЧ-2 МОЗ України в "міську багатопрофільну лікарню" 

Рішенням Южноукраїнської міської ради від 01.12.2016 № 428 розпочата реорганізація державного закладу «Спеціалізована медико-санітарна частина №2 МОЗ України» шляхом перетворення в комунальний заклад «Южноукраїнська міська лікарня», на теперішній час триває реорганізація, після підготовки, підписання та затвердження передавального акта на сесії Южноукраїнської міської ради буде закінчено процес реорганізації державного закладу в комунальний. Передавальний акт повинен бути підписаний головним лікарем, конкурс на якого буде проведено 22.02.2017.

10

Чому на сьогоднішній день не наведено порядок зі збором "благодійних внесків" по кабінетам і палатам, лабораторіям лікарні

Благодійні внески в кабінетах, відділеннях заборонені. При фактах – негайно звертайтесь до керівника лікувального закладу або його заступників.

 

11

Чому в приватній стоматології висить на стендах прейскурант цін на послуги, а в міській лікарні ні?

Прейскурант на стоматологічні послуги, які на госпрозрахункових підставах надаються у стоматологічному відділенні та зубопротезній лабораторії СМСЧ 2 є в наявності та вільному доступі в реєстратурі стоматологічного відділення та в кабінетах лікарів зубопротезної лабораторії. В стоматологічному відділенні на бюджетних посадах працюють лікарі-стоматологи-терапевти та лікар-стоматолог-хірург (кабінети № 415, 405, 412), які безвідмовно в першу чергу на лікування приймають ветеранів. Матеріал для лікування в наявності.

12

Ремонт в інфекційному відділенні

Протягом більше 20 років кошти на капітальні ремонти в ДЗ СМСЧ-2 не виділялись, але поступово, за рахунок коштів місцевого бюджету проведено капітальний ремонт крівлі інфекційного відділення, приймального відділення, частково палат (також із залученням благодійних коштів) щороку.

В 2017 році планується продовження ремонту інфекційного відділення та відновлення системи гарячого водопостачання.

13

Хто замініть патронажну службу Червоного Хреста?

Наприкінці 2016 року Міністерством охорони здоров’я України як розпорядником бюджетних коштів припинено фінансування патронажної служби Товариства Червоного Хреста України та скорочені посади патронажних медичних сестер.

Патронажними медичними сестрами надавалися медичні послуги, в тому числі ін’єкції, одиноким людям похилого віку, інвалідам, онкохворим та іншим категоріям осіб, які тимчасово або постійно були не взмозі самостійно пересуватися та отримати послуги в медичному закладі.

Враховуючи зазначене УСЗНОЗтаП звернулося до міського голови з ініціативою щодо      введення 2 посад патронажних медичних сестер до штатного розпису медичного закладу та виділення коштів для забезпечення їх роботи.

14

Чи проводиться моніторинг причин захворювання на онкологічні захворювання від впливу зовнішньої середи?

Захворюваність мешканців міста Южноукраїнська в останні п’ять років коливається від 124 у 2015 році до177 у 2013 році і в середньому складає 154 випадки. СМСЧ 2 не має повноважень щодо обстеження для встановлення зв'язку онкологічного захворювання з впливом негативних факторів зовнішнього середовища. У той же час показники онкологічної захворюваності мешканців Южноукраїнська за останні десять років нижчі ніж середні по Миколаївській області та Україні. Також онкологічна захворюваність серед працівників Южноукраїнської АЕС в усіх вікових групах достовірно нижче ніж серед решти населення Южноукраїнська.

15

В стоматології введено господарський розрахунок, то з якого бюджету лікарі отримують заробітну плату?

Працівникам стоматологічного відділення, переведеним на госпрозрахунок заробітна плата нараховується за рахунок спецкоштів.

16

Зміни в законодавстві щодо соціального захисту пенсіонерів, ветеранів праці, війни, а також жертв нацистських переслідувань

З 1 липня 2015 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 4 червня 2015 року № 389 «Про затвердження Порядку надання пільг окремим категоріям громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї».

Дія цієї постанови поширюється на осіб, які мають право на пільги за соціальною ознакою згідно із законами України: „Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”, „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, „Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні”,  „Про жертви нацистських переслідувань”, „Про охорону дитинства”, „Про соціальний захист дітей війни”,  Кодексу цивільного захисту.            

Пільги цим категоріям надаються за умови, якщо середньомісячний сукупний дохід сім’ї пільговика в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців не перевищував величини доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу, з 01.01.2017 її розмір складає  2240 грн.

Тільки в тому випадку, якщо Ви або члени Вашої сім’ї, які користуються пільгами, працюєте, навчаєтеся, одержуєте доходи від підприємницької діяльності, або є непрацюючими працездатними особами, з метою визначення права на отримання пільг  необхідно звернутися до управління соціального захисту населення охорони здоров’я та праці Южноукраїнської міської ради за адресою: м. Южноукраїнськ,   б-р. Цвіточний, 4, кабінети № 7 або №6.

Якщо із доходів у Вас тільки пенсія або соціальна допомога, то звертатися до управління немає потреби - всі розрахунки щодо визначення права користування пільгами на житлово – комунальні послуги, будуть виконані автоматично працівниками управління.

При собі необхідно мати наступні документи: паспорт; ідентифікаційний код Ваш та членів Вашої сім’ї; довідки про доходи Ваші та членів Вашої сім’ї (крім довідок про розмір пенсії та соціальної допомоги) за 6 місяців, що передують місяцю звернення; у випадку відсутності доходів за цей період – документи, що підтверджують їх відсутність.

В управління соціального захисту населення охорони здоров’я та праці Вам необхідно буде заповнити Декларацію про доходи сім’ї пільговика.

При визначенні права на отримання пільг до сукупного доходу сім’ї  включаються  нараховані :

1) пенсія;

2) заробітна плата;

3) грошове забезпечення;

4) стипендія;

5) соціальна допомога (крім частини допомоги при народженні дитини, виплата якої здійснюється одноразово, частини допомоги при усиновленні дитини, виплата якої здійснюється одноразово, допомоги на поховання, одноразової допомоги, яка надається відповідно до законодавства або за рішеннями органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, підприємств, організацій незалежно від форми власності);

6) доходи від підприємницької діяльності.

7) допомога по безробіттю та інші виплати, що здійснюються фондами соціального страхування.

Для працездатних осіб, у яких відсутні доходи (крім осіб, які навчаються за денною формою навчання у загальноосвітніх, вищих навчальних закладах, осіб, призваних на строкову військову службу), та фізичних осіб - підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування та є платниками єдиного податку першої групи, до сукупного доходу за кожний місяць враховується дохід на рівні прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на відповідний місяць.

Для фізичних осіб - підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування та є платниками єдиного податку другої групи, до сукупного доходу за кожний місяць враховується дохід на рівні двох прожиткових мінімумів, установлених для працездатних осіб, для фізичних осіб - підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування та є платниками єдиного податку третьої групи, - трьох прожиткових мінімумів, установлених для працездатних осіб.

Для фізичних осіб - підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування та є платниками єдиного податку першої / другої / третьої групи, враховується дохід у розмірах, зазначених в абзацах дев’ятому та десятому цього пункту, незалежно від отриманих (не отриманих) ними доходів.

До членів сім’ї пільговика при наданні пільг належать особи, на яких згідно із законодавчими актами, поширюються пільги: дружина (чоловік); їхні неповнолітні діти (до 18 років); неодружені повнолітні діти, визнані інвалідами з дитинства 1 та 2 групи або інвалідами 1 групи; непрацездатні батьки; особа, яка знаходиться під опікою або піклуванням пільговика та проживає разом з ним.

Для пільгової  категорії  «Діти війни» - середньомісячний доход розраховується по кожному пільговику окремо, без врахування членів сім’ї,  в тому числі і у випадку, коли двоє «дітей війни» є чоловіком і дружиною.

У разі коли середньомісячний дохід сім’ї в розрахунку на одну особу не перевищує величину доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу, пільговик має право на отримання пільг протягом дванадцяти місяців з місяця визначення відповідного права.

Інвалідам війни, учасникам бойових дій, чорнобильцям 1 та 2 категорії, ветеранам військової служби, органів внутрішніх справ, цивільного захисту - пільги, як і раніше будуть надаватися без урахування доходів.

17

Ініціативи управління соціального захисту населення, охорони здоров'я та праці Южноукраїнської міської ради щодо реорганізації ДЗ СМСЧ-2

З моменту набрання чинності постанови КМУ від 30.11.2016 № 932 «Про затвердження Порядку створення госпітальних округів» управлінням були направлені листи, за підписом міського голови, до начальника управління охорони здоров`я Миколаївської області державної адміністрації Капусті М.О. щодо створення госпітального округу в нашому регіоні області та збереженням за нашим медичним закладом багатопрофільної лікарні інтенсивного лікування першого рівня, а не придорожньою лікарнею. Як запевнив заступник начальника управління охорони здоров`я Миколаївської обласної державної адміністрації Дячук Юрій Климович на  медичному засіданні, яке відбулось 31 січня в залі засідань ДЗ СМСЧ №2, вони наполягатимуть на створені в кожному госпітальному окрузі 2-х лікарень : першого та другого рівня. Наша лікарня має шанс залишитись лікарнею першого рівня. Багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування першого рівня - заклад охорони здоров`я, що забезпечує надання вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги та екстреної медичної допомоги населенню у разі виникнення патологічних станів, що загрожують життю, та потерпілим під час надзвичайних ситуацій.

18

Транспортне обслуговування пенсіонерів на садово-городні ділянки

УСЗНОЗтаП  відповідно до міської комплексної Програми «Турбота» заплановані на 2017 рік  кошти на пільгові перевезення на садово-городні ділянки в сумі 460,0 тис. грн. Перевезення плануються здійснювати на підставі талонів у кількості 8 одиниць на одну особу в місяць  для використання їх  спеціальних дачних маршрутах.

Перевезення будуть здійснюватися перевізником, з яким УЖКГтаБ укладений договір.

19

Соціальна взуттєва майстерня

З кінця січня 2017 року при комунальному закладі «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)        м. Южноукраїнська» (далі – територіальний центр) було введено надання нової соціальної послуги – послуги з ремонту взуття. Ця послуга надається за адресою: бульвар Цвіточний, 9 (у приміщенні соціальної перукарні).

Послуга з ремонту взуття надається за Порядком, затвердженим рішенням виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради від 30.11.2016 №288.

Право на отримання платних соціальних послуг з ремонту взуття поширюється на громадян, зареєстрованих у місті Южноукраїнськ, наступних категорій:

  • інваліди всіх категорій;
  • діти-інваліди;
  • учасники Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років;
  • ветерани праці та пенсіонери за віком;
  • вимушені переселенці із району проведення антитерористичної операції з числа осіб похилого віку та інвалідів.

Всім категоріям громадян, зазначеним у цьому Порядку, платні соціальні послуги надаються згідно із тарифами, затвердженими наказом директора територіального центру. Зміни тарифів відбуваються відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09.04.2005 №268 „Про затвердження Порядку регулювання тарифів на платні соціальні послуги”. Розраховуються тарифи на платні соціальні послуги відповідно до Методичних рекомендацій розрахунку вартості соціальних послуг, затверджених наказом Міністерства соціальної політики від 07.12.2015 № 1186.

Кошти, отримані за надання платних соціальних послуг, надходять на спеціальний рахунок територіального центру та використовується на придбання необхідних матеріалів, обладнання та інвентаря.

Оголошення про надання послуг було розміщено у приміщенні соціальної перукарні. Кількість надання послуг з дрібного ремонту взуття збільшується. Це залежить від можливостей територіального центру.

20

Пільгове перевезення ветеранів на таксі з нагоди Дня Перемоги

Традиційно щороку міські таксі здійснюють безоплатні перевезення ветеранів в День Перемоги. Щороку управлінням соціального захисту населення направляються листи підприємств, які надають послуги таксі щодо безоплатного перевезення ветеранів в День Перемоги, та узгоджується в телефонному режимі. До ветеранської організації управлінням надаються номера телефонів у вигляді візитки для  зручного користування.

21

Соціальна аптека

Щороку УСЗНОЗтаП направляються листи до аптечних закладів міста щодо співпраці з забезпечення лікарськими засобами за бюджетні кошти пільгової категорії населення. Однак відкликається тільки аптека Ліки України. Інші аптеки співпрацювати не бажають.

За кошти бюджету при амбулаторному лікуванні пільгово забезпечуються ліками :ветерани війни, особи, постраждалі від аварії на ЧАЕС, хворі на цукровий діабет, особи з інвалідністю І та ІІ групи, хворі на бронхіальну астму та психічними захворюванням, діти – інваліди, хворих, які перенесли гострий інфаркт міокарду (перші шість місяців та, які мають протезування клапанів серця (крім пацієнтів зі страховим полісом).

22

Хто замініть патронажну службу Червоного Хреста?

Наприкінці 2016 року Міністерством охорони здоров’я України як розпорядником бюджетних коштів припинено фінансування патронажної служби Товариства Червоного Хреста України та скорочені посади патронажних медичних сестер.

Патронажними медичними сестрами надавалися медичні послуги, в тому числі ін’єкції, одиноким людям похилого віку, інвалідам, онкохворим та іншим категоріям осіб, які тимчасово або постійно були не взмозі самостійно пересуватися та отримати послуги в медичному закладі.

Враховуючи зазначене УСЗНОЗтаП звернулося до міського голови з ініціативою щодо      введення 2 посад патронажних медичних сестер до штатного розпису медичного закладу та виділення коштів для забезпечення їх роботи.

Медичні маніпуляції лежачим хворим (підшкірні, внутрішньо м’язові та внутрішньовенні ін`єкції) у разі необхідності при призначенні їх лікарями виконують медичні сестри дільничного терапевтичного відділення.

 

 

Читайте також

До уваги ветеранів війни, членів  їх сімей та членів сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України!

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради повідомляє. 20 березня 2024...

Виїзна нарада

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

11.04.2024 відбулась виїзна нарада під головуванням заступника міського голови з питань діяльності в...

Про укладання колективних договорів у Южноукраїнській міській територіальній громаді станом на 01.04.2024

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

На 83 підприємствах, установах та організаціях Южноукраїнської міської територіальної громади укладе...

Роз’яснюємо щодо виплати матеріальної допомоги військовослужбовцям, звільненим з військової строкової служби

Управління соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 8 квітня 2015 року № 185 «Про затвердже...