Відбулося засідання міського координаційного комітету з питань безпечної життєдіяльності населення

21 грудня 2017 року в залі засідань виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради відбулося засідання міського координаційного комітету з питань безпечної життєдіяльності населення. Засідання пройшло під головуванням заступника голови комітету – директора департаменту соціальних питань та охорони здоров’я Лариси Заболотної за участі представників управління освіти, Южноукраїнського міського сектору Державної служби надзвичайних ситуацій України у Миколаївській області, комунального закладу «Южноукраїнська міська лікарня», лабораторії Южноукраїнського міськрайонного відділу лабораторних досліджень державної установи «Миколаївський обласний лабораторний центр МОЗ України», комунального підприємства «Житлово-експлуатаційне об'єднання» та Арбузинського міжрайонного управління ГУ Держпродспоживслужби в Миколаївській області.

На засіданні комітету заслухали доповідь заступника начальника управління освіти Олега Пузиря про проведену роботу у сфері забезпечення пожежної та техногенної безпеки у місцях з масовим перебуванням дітей.

Директор департаменту соціальних питань та охорони здоров'я Южноукраїнської міської ради Лариса Заболотна доповіла про стан охорони праці на підприємствах міста, про проведення комплексу заходів щодо попередження травматизму людей у зимовий період 2017-2018 років та про охорону праці на малих та середніх підприємствах, легалізацію найманої праці, укладення трудових відносин.

Директор КП «Житлово-експлуатаційне об'єднання» Зінаїда Гульман ознайомила присутніх із станом підготовки комунальних підприємств міста з виконання робіт по утриманню вулично-дорожньої мережі в осінньо-зимовий період 2017-2018 років та комплексом заходів щодо попередження травматизму людей у зазначений період.

Окрім того, на засіданні було розглянуто проект Плану роботи міського координаційного комітету з питань безпечної життєдіяльності населення на 2018 рік. Одноголосним рішенням зазначений план прийнято із відповідними поправками.

За результатами проведеного засідання надано відповідні доручення.

 

Читайте також

Відбулося засідання комісії для розгляду питань, пов’язаних з призначенням населенню житлових субсидій та державної соціальної допомоги

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради

21 лютого 2018 року в приміщенні департаменту соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїн...

Урочистості з нагоди Дня  вшанування  учасників бойових дій на території інших держав і річниці виведення   військ  колишнього  СРСР з Республіки Афганістан

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради

Афганістан… Чорним тавром впеклося це лунке, як постріл із-за рогу, слово. Афганська війна тр...

Відбулась зустріч

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради

13.02.2018 з метою передачі індивідуально визначеного майна відділення екстреної (невідкладної) меди...

Проведено інформаційне заняття для учасників АТО з питань прав, пільг і гарантій військовослужбовців

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради

14.02.2018 в актовій залі департаменту соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської м...

Відбулась зустріч представника медичної інформаційної системи з колективом КЗ «Южноукраїнська міська лікарня»

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради

13.02.2018 в приміщені комунального закладу «Южноукраїнська міська лікарня» відбулась зу...

Відбулося засідання робочої групи з розробки проекту Програми зайнятості населення м.Южноукраїнська на період до 2020 року

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради

08.02.2018 у залі засідань виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради відбулося засідання роб...

Соціальний захист сімей з дітьми

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради

В Миколаївській області діє система надання соціальної допомоги, яка включає в себе державні допомог...