Res --> 1 Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | ШАНТАЖ ПРОТИ МІСТА НЕ ПРОЙДЕ
AA

ШАНТАЖ ПРОТИ МІСТА НЕ ПРОЙДЕ

Шановні Южноукраїнці! Наша країна змінюється і ми є причетними до цих надважливих процесів нашого буття. Є впевненість, що набуті елементи громадянської зрілості дадуть позитивні результати в нашому житті.  

Сьогодні це так, але мешканці наших атомних міст  мають свої особливості їхнього побуту і це не завжди враховане при визначені правил нашої життєдіяльності. А ще цими особливостями мають спокусу користуватись різні особи, що не краще впливає на наше життя.

Тому я маю обов’язок Вас інформувати про ті чи інші обставини нашого сьогодні і завтра, про шляхи виходу з наявних труднощів. Спочатку про шантаж.

Наразі те, що продовжує відбуватись в діях від меншості депутатів міської ради, суттєва частка якої вже давно не ходять на її сесії і схоже, що вони не поспішають це робити і в найближчий час, інакше назвати не можу. Більше того, ця меншість депутатів все робить, аби не працювала міська рада, що гарно видно з їх поведінки і продовження заяв їхніх представників. Маю дещо нагадати тим, хто не читав попередній матеріал, оприлюднений під назвою – «Про мораль і неадекватність». З уточненнями дещо повторю, бо це корисно знати.

Перше руйнування роботи міської ради відбулось з листопаду минулого року раптовою «втечею» секретаря Дзюбенко Л.П. з пленарного засідання 42-ї сесії, коли вона дізналась, щодо неї можуть розглянути питання недовіри по займаній посаді. Надалі сесії міської ради за її участі не могли зібратись, оскільки було рішення більшості депутатів міської ради про дострокове припинення повноважень секретаря Дзюбенко Л.П. З  листопаду 2018 року, все свідчить, що сесійна зала фізично блокувалась відомим депутатом не без відома Дзюбенко Л.П. Печатка міської ради і ключі від сесійної зали приховувались, робилось все, аби рада не працювала. Свідками тих бурхливих подій було не тільки наше місто.

Рада завдяки названим “старанням” не працювала до початку березня, аж поки за рішенням суду я продовжив виконувати обов’язки міського голови. Але і після цього пошук приводів блокувати роботу міської ради не припинився. Я вже інформував мешканців міста про дивну спробу меншості депутатів міської ради під керівництвом секретаря Дзюбенко Л.П. реанімувати роботу 42-ї сесії ради від 01.11.2018 року всупереч здоровому глузду та норми Закону.

Поясню ще раз. Сесію, яку покинула Дзюбенко Л.П. в 2018 році до її завершення, провели депутати, яким була надана правнича консультація, що вони можуть її продовжити і закрити без секретаря ради. Ними було проголосоване питання землеустрою, про приватизацію житлових приміщень, про присвоєння поштових адрес та інші, які вже реалізовані мешканцями за їх правом до поданих заяв і такі рішення може відмінити тільки суд. Суд їх не відміняв, і лише встановив відсутність компетенції міської ради на продовження пленарного засідання, а Дзюбенко Л.П. вже вдруге домагається скликання 42-ї сесії і знову надіслала мені лист-вимогу замість виконання своїх обов’язків поновленого на посаді секретаря. Повторю. Вами заявлена сесія була скликана, та Ви на неї не прийшли. Заявіть ще раз, як належить, і я знову скличу «Вашу» 42-у і обговорюйте, і вирішуйте, що Ви вважаєте за потрібне. Продовжується пошук причин блокування роботи міської ради, що виглядає очевидним. Зокрема, Дзюбенко вказує на порушення черговості в проведенні сесій міської ради. В січні 2019р. нікому було скласти план роботи міської ради, бо вона не працювала. Згідно Регламенту роботи міської ради з березня 2019р. всі сесії, після 42-ї, проводяться як позапланові. Порушень нема. Певна частина депутатів, яка входить у меншість, що не ходить на сесії, має знати і це.  Що ж відбувається далі?

До скандально-говірливого з будь-якого приводу депутата міської ради Толкача А.П., який в стараннях меншості блокувати роботу міської ради публічно побажав мені піти на «той світ», долучився і депутат Курдасов О.О., який прилюдно мені погрожував, що без продовження 42-ї сесії міської ради 2018 року підписанти її наполегливого скликання на сесії ходити не будуть. Він навіть казав, що йому соромно ходити по місту, але Він і раніше названа меншість депутатів будуть стояти на своєму. Я їм чергове відповідаю. Вами заявлена сесія була скликана, Ви на неї не прийшли. Заявіть ще раз, як належить, і я знову скличу «Вашу» 42-у і обговорюйте, і вирішуйте, що Ви вважаєте за потрібне. Але зауважу, заручниками чиїхось планів місто не може бути. В чому ж причина? Думаю одним треба влада, інші є в омані. Що може бути ще?

Впевнений, що вчитись бути партійними і під прапорами партій ходити на вибори, в місцеві депутати, нашим громадянам дещо зарано. З кандидатів в депутати місцевих ради, як сіл, селищ, так і малих міст та об’єднаних громад мешканці мають обирати тих, кого вони знають, як мінімум за їх життєвим досвідом, освітою, суспільно-зрозумілою та іншою корисною позицією до потреб людей. За таких умов кандидати більш відповідально мали б  виборювати отримання мандата представницької влади. Надалі в їхніх округах люди бачили б і знали б своїх обранців, та і громада міста краще знала б, хто і куди спрямовує бюджетні кошти та як депутати виконують їм надані Законом значні повноваження.

Наразі Дзюбенко Л.П. чергове на лікарняному і не виконує свої обов’язки секретаря міської ради після її поновлення на роботі в спосіб бажання повернутись в листопад 2018 року на 42-у сесію міської ради, яка завершила свою роботу і рішення якої не оскаржені в судовому порядку. Я багато разів інформував громаду міста про зосередження основної влади в місті в руках депутатів міської ради. Міський голова, це виконавча влада. Він має обов’язок формувати перспективу розвитку міста, контролювати його утримання за кошти, які виділять депутати, має право давати доручення депутатам, а вони зобов’язані його інформувати про їх виконання. Але представники вказаної меншості не вважали це робити, вони по-їхньому трактують Закон. Не буду повторювати, як саме, бо я це вже робив.

Шановні Южноукраїнці! Від 34-х голосів депутатів віднімемо 15 чомусь не бажаючих працювати на громаду міста і на роботу в пленарному засіданні лишається 19 обраних. А при нормі розпочати сесію в 18 потрібних голосів, зібратись їм не просто. Але ж довіра людей на виборах була до всіх депутатів. Наразі, в період входження міста в зиму люди очікують від депутатів аби вони не чубились. Дивна умова зібратись на 42-у сесію і наступне її ігнорування названим колом депутатів виглядає так, що приховує інші цілі, думаю далекі від питань потреб громади нашого міста і мабуть не всі «депутати-прогульники» це розуміють.

А тут ще законодавче підійшов час врегульовувати давню проблему платоспроможності КП ТВКГ. Ми отримали підтвердження від ЮУ АЕС з їх пропозиціями розпочати вирішення цього не простого питання. Нагадаю, в інших атомних містах їхні депутати пішли на реструктуризацію боргів перед АЕС, наша рада остання. Так, наше місто в технології забезпечення міста комунальними послугами саме складне, але це не знімає з нас зобов’язання вирішувати цю проблему.

Принагідно нагадаю нашим депутатам, що міська рада через бюджет міста 2018 року недодала до потреби реформування житлово-комунальної сфери послуг біля 70% грошового ресурсу, а мені від депутатів названої меншості лунало, що це я з ними не налагоджую стосунки. У мене і депутатів різні повноваження до Закону, я свої виконую.

Шановні Южноукраїнці! Не важко здогадатись, що продовжується мало приховувана боротьба за повернення влади в місті до групи осіб, де є «депутати-прогульники» нашої ради  і дехто з посадових осіб місцевого самоврядування. Нажаль популізм, демагогія і пустослів’я сьогодні популярні в нашому місті. Цим особам обов’язково потрібно когось звинувачувати, обіцяти людям прості і нездійснені рішення складних проблем, які поки не вирішуються і на рівні держави. Це  та описане вище і є частиною плану чергової зміни влади в місті.

Названі вище особи торують шлях до повернення ними втраченої влади в міській раді. Чого варта їхня влада, ми вже гарно бачили. Навіть розблокувавши ними припинену роботу міської ради по цілому ряду об’єктів, ми ще не можемо вийти на рівень швидкого продовження цих робіт. Приклади. Гуртожиток №6, без п’яти хвилин готовий до заселення, стоїть без руху. Причина. Низький рівень дисципліни і якості контролю за роботою  працівників в Департаменті міської інфраструктури, які уклали з підрядником недолугий договір і вчасно його не коригували. Тепер вони судяться, а готовий до заселення будинок стоїть пустим. Аналогічна ситуація призупинення робіт є по кисневій станції для міської лікарні, по влаштуванню відділення для хворих нирками, тут є і спортивна зала для Гімназії і багато інших об’єктів, де виникають нові і нові питання.

Є проблеми і в Департаменті соціальних питань та охорони здоров’я. Причини схожі. Рада  в свій час з Управлінь «зробила» Департаменти аби і праця в них оплачувалась краще, і рівень якості роботи був вищим. Тому і постало питання, або вони змінюють своє ставлення до роботи, або міська рада буде мати всі підстави поділити ці колективи на Управління за назрілої спеціалізації їх роботи. Ще маю сказати. Яку б зі структур під власності міській раді   не пропонувалось реформувати, мова про втрату хоча б одного робочого місця не йдеться. Навпаки. Будуть потрібні нові робочі місця, але вимога до якості роботи буде пріоритетною. Головне надати депутатам повну інформацію, підстави та можливі варіанти їхніх дій щодо потрібної реорганізації тих, їй підлеглих органів, підприємств і закладів, які не виконують попит громади мста на якість їхньої роботи.   

Ніхто не може перебирати повноваження депутатів і відповідати за їхню роботу чи не роботу теж. Умови роботи міської ради, її підтримка постійно забезпечується. Претензії по організації роботи міської ради через роботу виконавчих органів ради за моїм обов’язком відсутні. Але були і є окремі депутати, які їхню неспроможність належно виконувати їхні ж обов’язки намагаються хоч якось перекласти на інших. Але всі вони «шиті білими нитками», принаймні бездіяльності цих же депутатів до виконання їхніх же передвиборних обіцянок, їхнього ставлення до нагальних потреб мешканців міста. Збирайтесь в сесійній залі, дискутуйте, шукайте рішення тих чи інших питань і не шукайте крайніх. У Вас все є аби працювати на благо територіальної громади міста не зважаючи на певні відмінності у Ваших позиціях. Місто чекає на Вашу депутатську зрілість.    

Чергове вимушений інформувати територіальну громаду Южноукраїнська, виборців про те, що у «депутатів-прогульників» сесій міської ради є відповідальність перед громадою. Частина 2 статті 37 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» наголошує, що підставою для відкликання депутата місцевої ради є в тому числі пропуск ними протягом року більше половини пленарних засідань ради. Може і з цієї причини є таке прагнення декого з названих вище депутатів повернутись у 2018 рік і продовжити 42 сесію, чим засвідчити, що і блокади роботи міської ради не було, і все після тієї сесії незаконне, і що вони такі правильні депутати?

Але другого руйнування роботи міської ради не має буде. Або наявна конструктивна більшість депутатів більш чітко буде відгукуватись на дату спільної можливості проводити пленарну роботу, яка вкрай потрібна громаді міста, або будуть дострокові вибори. В цьому є  подвійна відповідальність перед мешканцями Южноукраїнська.

Нагадаю. Я письмово звернувся до керівних органів Держави та Асоціації міст України аби отримати сприяння вирішенню наявних проблем в містах розташування діючих АЕС України, де по Южноукраїнську вони мають характерні риси.  

Але навіть коли наші пропозиції по законодавчому та організаційному сприянню розвитку і об’єднанню близьких громад нашого міста і будуть враховані, це не зніме потреби з міської ради чи ради об’єднаних громад, відповідних виконавчих органів, підприємств та закладів висококваліфіковане та наполегливе працювати на добробут людей, на розвиток території, її екологічну безпеку та економічну ефективність. В любому випадку, попереду нелегка і кваліфікована праця на виконання державних завдань без шантажу, демагогії і популізму, завдань на благо наших мешканців.

Міський голова   В. Пароконний

12.09.2019р.

Читайте також