Res --> Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | Про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування
AA

Про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування

Реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування – автоматизований банк відомостей, створений для ведення єдиного обліку фізичних осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню відповідно до закону.

Реєстр складається з електронних облікових карток застрахованих осіб, до яких включаються відомості про застрахованих осіб, зокрема: дані про страховий стаж, заробітну плату (дохід, грошове забезпечення), розмір сплаченого єдиного внеску та інші дані, необхідні для обчислення та призначення страхових виплат за окремими видами загальнообов’язкового державного соціального страхування.

В особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України portal.pfu.gov.ua можна отримати витяг з Реєстру з перевірочним QR-кодом, який містить такі дані:

  • статус особи;
  • дані про набутий страховий стаж;
  • відомості про страхувальників;
  • відомості про періоди трудових відносин;
  • відомості щодо нарахованої заробітної плати (доходу) застрахованої особи, що враховується для розрахунку страхових виплат та страхового стажу;
  • відомості про особливі умови праці, що дають право на пільги в пенсійному забезпеченні, та із загальнообов’язкового державного соціального страхування;
  • відомості про суми добровільних внесків, передбачених договором про добровільну участь;
  • відомості про суми доплати до мінімального страхового внеску відповідно до статті 24 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”;
  • дані пенсійної справи;
  • відомості про інші види загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Для отримання витягу з Реєстру необхідно виконати такі дії.

Увійти в особистий кабінет на вебпорталі Пенсійного фонду за допомогою Дія. Підпис або кваліфікованого електронного підпису (КЕП), або засобами Інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA, в т. ч. з використанням технології Bank ID.

У меню ліворуч “Комунікації з ПФУ” обрати пункт “Запит на отримання електронних документів”.

Заповнити поля запиту, обравши у полі “Тип звернення” – “Витяг з РЗО” та натиснути “Відправити до ПФУ”.

Відповідь на звернення – у розділі “Мої звернення” (меню ліворуч особистого кабінету на вебпорталі).

Отримуйте послуги безпечно на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

Читайте також

Хто із членів домогосподарства може звернутися за призначенням житлової субсидії?

Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області

За призначенням житлової субсидії може звернутися: одна із зареєстрованих у житловому приміщен...

Шановні громадяни!

Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області

Якщо у вас виникли питання щодо призначення/перерахунку/виплати пенсій, житлових субсидій та пільг,...

Пільговики можуть отримати невиплачені суми пільг, які облікувались у грошовій безготівковій формі

Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.04.2023 № 340 “Про внесення змін до...

Підтвердження факту перебування одного з подружжя на утриманні померлого годувальника при оформленні пенсії у зв’язку з втратою годувальника

Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області

Згідно статті 36 Закону України від 09.07.2023 № 1058-ІV “Про загальнообов’язкове держав...

Про призначення пенсій в разі втрати годувальника дітям військовослужбовців, осіб, звільнених  з військової служби, інших осіб, які мають право на пенсію

Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області

Про призначення пенсій в разі втрати годувальника дітям військовослужбовців, осіб, звільнених ...