Легалізація виплати заробітної плати

Актуальною темою сьогодення залишається боротьба з виплатою заробітної плати у «конвертах», дотримання державних гарантій щодо оплати праці, недопущення виникнення заборгованості із виплати заробітної плати. Підприємства, установи, організації та суб’єкти підприємницької діяльності-фізичні особи при виплаті заробітної плати повинні дотримуватись норм чинного законодавства, нести відповідальність за їх порушення.

«Тіньові» заробітки виникають коли роботодавці змушують робітників працювати без оформлення трудових відносин та видають працівникам заробітну плату «у конвертах».

Для роботодавця відсутність належно оформлених трудових відносин з найманими працівниками приводить до позбавлення права вимагати виконання роботи належним чином, дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку, режиму роботи, можливості притягнути працівника до відповідальності.

Працівник, який погоджується на таке працевлаштування, виявляється повністю беззахисним перед роботодавцем, він не має жодних доказів на підтвердження дійсного розміру своєї заробітної плати та страхового стажу.

Оформлення трудових відносин у законодавчо встановленому порядку, офіційне отримання заробітної плати - це державний захист від незаконного звільнення, це безпечні умови праці та гарантоване право на відпочинок, на своєчасно виплачену легальну заробітну плату, страховий стаж та можливість при досягненні пенсійного віку мати гідне пенсійне забезпечення.

Звичайно, більшість роботодавців усвідомлюють свою відповідальність перед працівниками, перед державою і виплачують заробітну плату відповідно до законодавства.

Шановані роботодавці! Потурбуйтесь про соціальну захищеність Ваших працівників і пам’ятайте, що бізнес має бути не лише законослухняним, але і соціально відповідальним. Рекомендуємо привести у відповідність до норм діючого законодавства трудові відносини з найманими працівниками. Просимо вчасно та у повному розмірі проводити виплату заробітної плати найманим працівникам.

Пам’ятайте, що дотримання норм трудового законодавства, державних соціальних гарантій – основа успішної діяльності Вашого бізнесу, нашої територіальної громади.

Читайте також

Відбулась зустріч трудового колективу дитячої поліклініки та представників департаменту соціальних питань та охорони здоров'я та фінуправління Южноукраїнської міської ради

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради

16 січня в комунальному закладі «Южноукраїнська міська лікарня» відбулась зустріч трудов...

Зміни в законодавстві

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради

Згідно Закону України від 14.11.2017 №2203-VIII « Про внесення змін до Закону України «П...

Відбулася робоча нарада з приводу відкриття у місті Южноукраїнську відділення гемодіалізного центру при КЗ «Южноукраїнська міська лікарня»

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради

12.01.2018  відбулася робоча нарада за участі першого заступника міського голови Мустяци Г.Ф, з...

Інформація про роботу спостережної комісії при виконавчому комітеті Южноукраїнської міської ради за 2017 рік

  Спостережна комісія при виконавчому комітеті Южноукраїнської міської ради

При виконавчому комітеті Южноукраїнської міської ради діє спостережна комісія, до складу якої входит...

Як вберегти від травм та нещасних випадків працівників, котрі взимку виконують роботи на відкритому повітрі?

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради

Ризик травмування працівників у зимовий період вищий, ніж в інші пори року. Для того, щоб захистити...