Легалізація виплати заробітної плати

Актуальною темою сьогодення залишається боротьба з виплатою заробітної плати у «конвертах», дотримання державних гарантій щодо оплати праці, недопущення виникнення заборгованості із виплати заробітної плати. Підприємства, установи, організації та суб’єкти підприємницької діяльності-фізичні особи при виплаті заробітної плати повинні дотримуватись норм чинного законодавства, нести відповідальність за їх порушення.

«Тіньові» заробітки виникають коли роботодавці змушують робітників працювати без оформлення трудових відносин та видають працівникам заробітну плату «у конвертах».

Для роботодавця відсутність належно оформлених трудових відносин з найманими працівниками приводить до позбавлення права вимагати виконання роботи належним чином, дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку, режиму роботи, можливості притягнути працівника до відповідальності.

Працівник, який погоджується на таке працевлаштування, виявляється повністю беззахисним перед роботодавцем, він не має жодних доказів на підтвердження дійсного розміру своєї заробітної плати та страхового стажу.

Оформлення трудових відносин у законодавчо встановленому порядку, офіційне отримання заробітної плати - це державний захист від незаконного звільнення, це безпечні умови праці та гарантоване право на відпочинок, на своєчасно виплачену легальну заробітну плату, страховий стаж та можливість при досягненні пенсійного віку мати гідне пенсійне забезпечення.

Звичайно, більшість роботодавців усвідомлюють свою відповідальність перед працівниками, перед державою і виплачують заробітну плату відповідно до законодавства.

Шановані роботодавці! Потурбуйтесь про соціальну захищеність Ваших працівників і пам’ятайте, що бізнес має бути не лише законослухняним, але і соціально відповідальним. Рекомендуємо привести у відповідність до норм діючого законодавства трудові відносини з найманими працівниками. Просимо вчасно та у повному розмірі проводити виплату заробітної плати найманим працівникам.

Пам’ятайте, що дотримання норм трудового законодавства, державних соціальних гарантій – основа успішної діяльності Вашого бізнесу, нашої територіальної громади.

Читайте також

До уваги підприємців міста!

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради

Оголошується  терміново  конкурс! Шукаємо соціально відповідальних підприємців...

Відбулася робоча нарада профільної групи  з вирішення питань поетапної передачі відділення екстреної (невідкладної) медичної  допомоги КЗ «ЮМЛ» до Миколаївського обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Миколаївської ОДА

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради

09.11.2017 в  управлінні охорони здоров’я Миколаївської облдержадміністрації відбулася ро...

Візит начальника управління охорони здоров’я облдержадміністрації Павла Георгієва до Южноукраїнської міської лікарні

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради

  07.11.02017 року  начальник управління охорони здоров’я облдержадміністрації Павло...

Атестація робочих місць за умовами праці: важливі нюанси, які потрібно знати роботодавцеві

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради

Необхідність проведення атестації робочих місць за умовами праці на підприємстві зумовлена наявністю...

Зміни до Генеральної угоди про регулювання основних принципів і норм реалізації соціально-економічної політики і трудових відносин в Україні, укладеної на 2016-2017 роки

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради інформує, що 10...

Відбулось засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам

Департамент соціальних питань та охорони здоров’я Южноукраїнської міської ради

2 листопада 2017 року в залі засідань виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради під гол...