Res --> 1 Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | Інформація про надходження та використання бюджетних коштів Южноукраїнської міської територіальної громади за період з 08.10.2021 по 28.10.2021
AA

Інформація про надходження та використання бюджетних коштів Южноукраїнської міської територіальної громади за період з 08.10.2021 по 28.10.2021

За відповідний період до бюджету громади  надійшло доходів в сумі  34 104,4 тис. грн., із них:

- податку  на  доходи  фізичних  осіб в сумі 22 390,5 тис. грн.;

- плати на землю – 3 378,6 тис. грн.;

- єдиного податку – 2 326,8 тис. грн.;

- акцизного податку  - 1 005,4 тис. грн.;

-    субвенції – 4 111,8 тис. грн. із них: з обласного бюджету – 950,7 тис. грн. з яких 767,3 тис. грн. на потреби закладів освіти та 183,4 тис. грн. соціального направлення; з державного бюджету освітня субвенція в сумі 3 161,1 тис. грн;

-    інших надходжень доходів – 891,3 тис. грн.  

  

Профінансовано видатків з бюджету громади за відповідний період на суму 33 171,7 тис. грн., з них  на:

- утримання бюджетних установ в сумі 20 661,1 тис. грн., в тому числі:

  • 15 670,6 тис. грн. – видатки на заробітну плату працівникам бюджетної сфери, відпускних та розрахункових з нарахуваннями;
  • 883,8 тис. грн. – придбання продуктів для харчування дітей в дитячих садках та загальноосвітніх школах;
  • 676,0 тис. грн. – оплата комунальних послуг та енергоносіїв;
  • 3 425,7 тис. грн. – на придбання: палива та паливо-мастильних матеріалів; офісних меблів; телефонних апаратів; комп’ютерної та оргтехніки; електричних конвекторів для Костянтинівського ДНЗ; спецодягу для закладів освіти; укріплення матеріально-технічної бази ЦДЮТ; шлагбаума для ЮЗШ №3; секцій огорожі та сітки для ДЮСШ; 2-х кольорових принтерів та ламінатору для вчителів логопедів та практикуючих психологів ДНЗ №8; холодильника в медичний кабінет ДНЗ №2; печаток та штампів; автозапчастин; вентилятора в автобус управління культури; ламп; підписка на періодичні видання; на послуги: виготовлення технічного паспорту адмінбудівлі Костянтинівського старостівського округу; експлуатаційні; зв’язку; Інтернету; техобслуговування пожежної сигналізації; страхування життя матросів-рятувальників;   охорони громадського порядку; дератизації приміщень рятувального посту; медогляду водіїв; техогляду транспортних засобів; навчання у сфері здійснення публічних закупок; заправки та відновлення картриджів;  ремонту та технічного обслуговування техніки і холодильних установок в закладах освіти; висвітлення діяльності виконавчих органів ради в ЗМІ; відрядження; тощо;

-виконання заходів за програмами – 5 756,8 тис. грн., із них на:

  • соціальне забезпечення населення – 541,4 тис. грн. (придбання сіті-лайту для проведення заходів щодо запобігання та протидії домашньому насильству та торгівлі людьми; сім’ям загиблих (померлих) від поранень учасників АТО і ООС:  відшкодування витрат на житлово-комунальні послуги; матеріальна допомога на відшкодування витрат за медичне страхування; організація привітання дітей загиблих (померлих) учасників АТО з днем народження; компенсація фізичним особам, які надають соціальні послуги; заняття в спортивних секціях окремої категорії громадян; пільги на ЖКП, встановлення квартирних телефонів, абонплату за телефони та кабельне телебачення пільговій категорії населення; фінансова підтримка громадських організацій; матеріальна допомога на поховання; придбання квітів до Дня захисника України; безкоштовне зубопротезування пільговій категорії населення; субвенція з бюджету Южноукраїнської МТГ бюджету Арбузинської ТГ на проживання одиноких осіб похилого віку у стаціонарному відділенні Арбузинського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) та на співфінансування з обласним бюджетом для забезпечення житлом осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, перебувають на квартирному обліку та потребують поліпшення житлових умов; утримання КЗ «ЦСПРД» (придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів; продуктів харчування; токенів; відрядження та заправка картриджів));
  • охорону здоров’я – 1 297,5 тис. грн. (утримання медичних закладів (оплата тепло-водопостачання, електроенергії, експлуатаційні витрати, тощо); придбання продуктів харчування; медичного кисню; підйомнику для моргу (часткова оплата); матеріальна допомога онкохворим; одноразова матеріальна допомога лікарю залученому на постійну роботу; харчові пайки хворим на туберкульоз; харчування донорів; відшкодування за медикаменти учасникам ВВВ);
  • виконання депутатських повноважень – 327,1 тис. грн. (для медичних закладів – оплата послуг з заміни вікон в дитячому відділенні; придбання сантехнічного обладнання; крісла; диванів; товарів для кабінету ендоскопії; для ДЮСШ – відрядження на змагання; на поточний ремонт під’їзду №1 ж/б на б-рі Цвіточний, 12; на придбання камер відеоспостереження для встановлення на під’їздах №1-5 ж/б пр.Соборності,3/ Незалежності,8; за виконані роботи з ремонту покрівлі під’їзду №5 ж/б по б-ру Шкільному, 5; за виконані роботи з поточного ремонту інженерних мереж у підвалі ж/б №10 по вул. Миру);
  • розвитку освіти – 9,0 тис. грн. (надання стипендії міського голови обдарованим дітям);
  • організацію цивільного захисту населення та територій – 277,2 тис. грн. (оренда технологічного приміщення; оплата прямої лінії зв’язку; техобслуговування та ремонт системи центрального оповіщення; придбання генератора для резервного джерела живлення; експлуатаційно-технічне обслуговування апаратури системи центрального оповіщення; субвенція з місцевого бюджету 4ДПРЗ ГУ ДСНС України у Миколаївській обл. для 25 ДПРЧ придбання з монтажем приладу обліку холодного водопостачання та матеріалів для ремонту каналізаційної системи; укріплення матеріально-технічної бази);
  • організацію мобілізаційної роботи – 9,9 тис. грн. (перевезення резервістів);
  • розвиток культури та фізкультури – 102,3 тис. грн. (придбання тортів, квітів, спортивної форми та інвентарю; відрядження на змагання; послуги з встановлення 5-ти металевих опор; оплата за перевезення);
  • капітальне будівництво – 1 043,0 тис. грн. (попередня оплата 30% на придбання матеріалів, необхідних для виконання поточного ремонту ізолятора (4 кабінети) в ДНЗ №3 "Веселка"; попередня оплата 30% на придбання матеріалів для виконання поточного ремонту приміщення котельні із заміною котла у закладі ЗСШ в смт. Костянтинівка; Попередня оплата 30% на придбання матеріалів, необхідних для виконання робіт з реконструкції мереж теплопостачання в Южноукраїнській ЗОШ №4 по пр.Незалежності,16. Коригування.;  розробка та експертиза ПКД з капремонту внутришньодворових територій за адресами: ж/б №5 по пр.Незалежності та пр.Соборності, №7 по б-ру.Курчатова, №5,7 по пр.Незалежності та ж/б №7,7а по вул.Молодіжна, №22,24 по  пр.Незалежності, №6 вул.Енергобудівників );
  • підтримку ОСББ – 430,1 тис. грн. (оплата авторського нагляду за об’єктом: "Капітальний ремонт (аварійність) козирьків ганків у під’їздах 6,7 ж/б за адресою пр.Незалежності, 27 на умовах співфінансування (90% на 10%); оплата за виконані роботи з капітального ремонту ліфтів в ж/б б-р Цвіточний, 3а (на умовах співфінансування 95/5%), в ж/б б-р Шевченко,8 (п.1,3) та технічний нагляд);
  • реформування та розвитку ЖКГ – 1 398,4тис. грн. (утримання об’єктів благоустрою; попередня оплата 30% від вартості договору з капітального ремонту 2-х ліфтів на вул.Набережна Енергетиків, 37; за виконані роботи з капітального ремонту покрівлі ж/б за адресами: вул. Дружби Народів, 8 та вул. Миру, 11 п.1,2 (співфінансування 90/10%) та технічний нагляд; попередня оплата на  поточний ремонт пішохідних доріжок по вул. Дружби Народів фігурною плиткою з улаштуванням з’їздів (пандусів) зі сторони автовокзалу від критого ринку до перехрестя вул. Молодіжна; попередня оплата у розмірі 30% від вартості договору для поточного ремонту покрівельного покриття трансформаторних підстанцій за відповідними адресами; придбання піску для забезпечення монтажу пластикової каналізаційної труби на прикінцевій дільниці діючого самопливного колектору на території КНС-3);
  • управління майном комунальної форми власності – 0,3 тис. грн. (розміщення оголошень в газеті);
  • розвиток дорожнього руху – 255,0 тис. грн. (придбання холодного асфальту для ліквідації усідань і проломів проїжджої частини доріг та фарби для нанесення або відновлення дорожньої розмітки на вулицях загального користування; ліквідація усідань і проломів проїжджої частини на пр. Незалежності від ж/б №22 до №26 та від вул. Олімпійської (п’ятачок) до вул. Дружби Народів);
  • профілактику злочинності – 58,1 тис. грн. (охорона громадського порядку; техобслуговування обладнання, ПЗ, лінійно-кабельних споруд системи відеоспостереження; ремонт обладнання системи відеоспостереження; оплата за використання місця в кабельній каналізації електрозв’язку);  
  • Наше місто – 7,5 тис. грн. (придбання квітів та придбання і наклеювання біг-бордів);

- видатки за рахунок субвенцій з державного та обласного бюджетів в сумі 6 758,8 тис. грн., а саме на:

  • утримання КЗ «ЦСПРД» (заробітна плата; енергоносії) – 291,8 тис. грн.;
  • медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 29,1 тис. грн.;
  • матеріальну допомогу учасникам бойових дій у роки другої Світової війни та дітям військовослужбовців ЗСУ і інших військових формувань – 23,0 тис. грн.;
  • оплату праці з нарахуваннями працівникам закладів освіти – 6 414,9 тис. грн.

 

Читайте також

Інформація про надходження та використання бюджетних коштів Южноукраїнської міської територіальної громади за період з 13.05.2022 по 19.05.2022

Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до бюджету громади  надійшло доходів в сумі 4 364,8 тис. грн., із них:...

Інформація про надходження та використання бюджетних коштів Южноукраїнської міської територіальної громади за період з 02.05.2022 по 12.05.2022 року

Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до бюджету громади  надійшло доходів в сумі 37 385,5 тис. грн., із них:...

Інформація про надходження та використання бюджетних коштів Южноукраїнської міської територіальної громади за період з 15.04.2022 по 21.04.2022

Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до бюджету громади  надійшло доходів в сумі 12 160,8 ...

Інформація про надходження та використання бюджетних коштів Южноукраїнської міської територіальної громади за період з 01.04.2022 по 07.04.2022

Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до бюджету громади  надійшло доходів в сумі 30 107,2 тис. грн., із них:...

Інформація про надходження та використання бюджетних коштів Южноукраїнської міської територіальної громади за період з 25.03.2022 по 31.03.2022 року

Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до бюджету громади  надійшло доходів в сумі 8 149,8 т...

Інформація про надходження та використання бюджетних коштів Южноукраїнської міської територіальної громади за період з 11.03.2022 по 24.03.2022 року

Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до бюджету громади  надійшло доходів в сумі 34 281,5 ...

Інформація про надходження та використання бюджетних коштів Южноукраїнської міської територіальної громади за період з 25.02.2022 по 10.03.2022 року

Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до бюджету громади  надійшло доходів в сумі 32 700,0 ...

Інформація про використання коштів бюджету Южноукраїнської міської територіальної громади Фінансовим управлінням Южноукраїнської міської ради за 2021 рік

Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

На 2021 рік на утримання фінансового управління було направлено – 6 765,3 тис. ...

Інформація про надходження та використання бюджетних коштів Южноукраїнської міської територіальної громади за період з 18.02.2022 по 24.02.2022 року

Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до бюджету громади  надійшло доходів в сумі 13 564,4 тис. грн., із них:...

Інформація про надходження та використання бюджетних коштів Южноукраїнської міської територіальної громади за період з 11.02.2022 по 17.02.2022

Фінансове управління Южноукраїнської міської ради

За відповідний період до бюджету громади  надійшло доходів в сумі 7 274,1 тис. грн., із них:...