Res --> Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | До уваги працівників підприємств, установ і організацій агропромислового комплексу!
AA

До уваги працівників підприємств, установ і організацій агропромислового комплексу!

З 14 жовтня 2022 року починає працювати в штатному режимі бронювання військовозобов’язаних працівників підприємств, установ і організацій агропромислового комплексу виключно через електронний кабінет запитів на бронювання (https://mobplan.minagro.gov.ua/ub-auth.html?returnUrl=https%3A%2F%2Fmobplan.minagro.gov.ua%2F).

Система створена для оптимізації та пришвидшення бронювання працівників агросектору. Процедура подачі документів для бронювання військовозобов’язаних тепер повністю автоматизована і проходитиме набагато швидше та простіше.

Звертаємо Вашу увагу на те, що надалі листи, надіслані на електронну адресу Agromobplan2022@gmail.com розглядатися не будуть!!!

Нагадуємо, бронюванню підлягають військовозобов’язані, які працюють в органах державної влади, інших державних органах, органах місцевого самоврядування та на підприємствах, в установах і організаціях, яким встановлено мобілізаційні завдання (замовлення), у разі, якщо це необхідно для забезпечення функціонування зазначених органів та виконання мобілізаційних завдань (замовлень).

Читайте також

До уваги сільсьгосптоваровиробників, які перебувають на спрощеній системі оподаткування та ставки єдиного податку, встановленої для четвертої групи!

Миколаївська обласна рада

До уваги сільсьгосптоваровиробників, які перебувають на спрощеній системі оподаткування та став...

Перелік обєктів торгівлі, сфери послуг та громадського харчування, які можуть працювати під час відключення електроенергії на території міста Южноукраїнськ станом на 24.11.2022

Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради

Перелік обєктів торгівлі, сфери послуг та громадського харчування, які можуть працювати під час в...

До уваги агровиробників!

Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради

Міністерство аграрної політики та продовольства України спільно з Всеукраїнською Аграрною Радою за п...