AA

До уваги громадян!

З початку листопада підрозділи ДМС приймають заяви на оформлення паспорта громадянина України у формі картки за новими правилами, ухваленими Урядом напередодні.

Запровадження паспорта-картки в Україні розпочалося у січні 2016 року, і до цього часу нові паспорти видавалися лише особам, які досягли 16- річного віку та оформлюють паспорт вперше. Всього в Україні оформлено вже понад 190 тисяч нових паспортів. Головним мотивом запровадження нового документа є безпека суспільства, захист від підроблення та крадіжки особистості.

З метою уникнення ажіотажу навколо оформлення нових паспортів, Урядом прийнято рішення щодо оформлення паспорта-картки лише у певних випадках. Відповідно до нових правил, паспорт картка оформлюватиметься як перший паспорт з 14 років, а також особам, які змінили прізвище, втратили паспорт, або звертаються для вклеювання фотокартки по досягненню 25- та 45-ти річного віку.

Міграційна служба через систему «Прозоро» закуповує необхідне обладнання та до кінця 2016 року очікується, що всі 600 підрозділів ДМС зможуть оформити новий документ, сьогодні ж їх лише 330. Окрім того найближчим часом мають розпочати прийом заяв на оформлення паспорта- картки центри надання адміністративних послуг (ЦНАП). До забезпечення всіх підрозділів ДМС обладнанням для оформлення паспортів нового зразка у підрозділах, де обладнання відсутнє, тимчасово видаватиметься паспорт у формі книжки старого зразка.

Міграційна служба підкреслює, що обов’язкова заміна документів законодавством не передбачена, відповідно до закону всі раніше видані документи будуть чинними до завершення строку їх дії. Тому, добровільна (за бажанням) заміна документів тимчасово обмежена виключно з метою уникнення ажіотажу, великих черг та проявів корупції при наданні послуги.

Перший паспорт громадянина України видається безкоштовно, за заміну та відновлення документа необхідно сплатити адміністративний збір, розмір якого складає 279 грн. При цьому, місцеві громади наділені повноваженнями щодо часткового або повного звільнення від оплати вартості послуги для окремих категорій осіб. Окрім того, для оформлення паспорта-картки не потрібно подавати фотографії, як це відбувалося раніше, що зекономить українцям щонайменше 50 грн.

Серед важливих нововведень, які набули чинності з 1 жовтня - нанесення на паспорт-картку номера облікової картки платника податків (що має прибрати з гаманців українців паперові довідки з податкової), а також електронний цифровий підпис.

 

 

 

Читайте також

Шановні южноукраїнці!

Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради

  Інформація, яка поширюється в соціальних мережах  щодо закриття фізіотерапевт...

Уряд схвалив частки акцизного податку з пального до місцевих бюджетів громад Миколаївщини на І півріччя 2021 року  

Миколаївське регіональне відділення Асоціації міст України

17 березня Уряд затвердив зарахування частини акцизного податку з виробленого в Україні та ввезеного...

Шановні мешканці міста!

Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради

Зважаючи на мінливість погодних умов та прогнозам синоптиків щодо надзвичайних снігопадів та хуртови...

Підписано Закон, який забезпечить правонаступництво органів місцевого самоврядування та не допустить паралізування їх діяльності після місцевих виборів

Миколаївське регіональне відділення Асоціації міст України

Президент України Володимир Зеленський підписав Закон України «Про внесення змін до деяких зак...

Коли в місті запрацює томограф

Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради

У березні 2019 року укладено договір на виконання робіт з капітального ремонту будівлі комунального...