Res --> 1 Офіційний сайт міста Южноукраїнськ | Для відома суб’єктів  господарювання!
AA

Для відома суб’єктів  господарювання!

З 22 по 27 серпня 2017 року традиційно в селі Великі Сорочинці Миргородського району Полтавської області пройде Національний Сорочинський ярмарок.

Організатор ярмарку запрошує підприємства та установи міста презентувати свої здобутки.

Умови участі:

  • організаційний внесок кожного учасника за одне місце – 2500 грн.;
  • вартість одного необладнаного експозиційного місця на центральній алеї – 5520 грн., на східній або західних алеях – 3060 грн.; одного кутового експозиційного місця на центральній алеї – 6000 грн.; східній або західній алеях – 3420 грн.

Більш детальна інформація про умови участі в ярмарку за посиланням: https://yarmarok.in.ua/.

Організатор: ТОВ «Сорочинський ярмарок».

 Для довідок: тел.. (0532)697-020, 697-021, e-mail www.yarmarok.in.ua.

Читайте також

Відбулась фасилітаційна зустріч з командою представників Міжнародної неурядової організації «Центр з питань захисту цивільних осіб в умовах конфлікту»

Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради

Відбулась фасилітаційна зустріч з командою представників Міжнародної неурядової організації «Ц...

Міським головою затверджено доповнення до плану діяльності з підготовки проєктів регуляторних актів  Южноукраїнської міської ради та її виконавчих органів на 2024 рік

Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради

Міським головою 22.04.2024 затверджено доповнення до плану діяльності з підготовки проєктів...

До уваги громадських організацій, благодійних фондів, надавачів соціальних послуг та активних мешканців Южноукраїнської громади!

Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради

Запрошуємо взяти участь у проєкті «Миколаївщина. Підтримка суспільно важливих ініціатив у регі...

Відбулись засідання комісії з розгляду проектів планів підприємств і організацій, які належать до комунальної власності

Виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради

05 березня 2024 року та 06 березня 2024 року відбулись засідання комісії з розгляду проект...