AA

Як подати повідомлення про суттєві зміни у майновому стані?

Уповноважений підрозділ з питань запобігання і виявлення корупції нагадує, що з 30 грудня 2020 року набрали чинності зміни до Закону України «Про запобігання корупції», якими відновлено обов’язок окремих суб’єктів декларування подавати повідомлення про суттєві зміни у майновому стані.

Такі повідомлення необхідно подавати протягом 10 днів з моменту отримання доходу, придбання майна або здійснення видатку на суму, яка перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 1 січня відповідного року (113,5 тис. грн у 2021 році).

У модернізованому Реєстрі декларацій забезпечено можливість подати повідомлення про суттєві зміни у майновому стані в електронному вигляді. 

Для цього необхідно увійти в свій електронний кабінет у Реєстрі декларацій з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) та здійснити такі кроки:

  1. обрати «Нове повідомлення про суттєві зміни в майновому стані»;
  2. ознайомитися з правилами заповнення;
  3. перейти до заповнення форми та внести всю необхідну інформацію;
  4. натиснути на кнопку «Подати документ».

Інформацію, включену в повідомлення про суттєві зміни у майновому стані, треба буде також відобразити в декларації за відповідний період.

Хто має подавати повідомлення про суттєві зміни у майновому стані?

Інші суб’єкти декларування повідомлення про суттєві зміни у майновому стані не подають.

Якщо у вас виникають питання щодо подання повідомлень про суттєві зміни у майновому стані, ви можете отримати консультацію наступним чином:

  • Зателефонуйте до Контакт-центру НАЗК: +38(044)200–06–94. Консультації надаються в робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00.
  • Зверніться до уповноваженого підрозділу з питань запобігання корупції https://nazk.gov.ua/map/mykolayivska-obl/
  • Ознайомтеся з роз’ясненнями у базі знань https://wiki.nazk.gov.ua/category/deklaruvannya/. Працює зручний пошук за ключовим словом.
  • Для отримання технічної допомоги щодо роботи з Реєстром декларацій зверніться за адресою support@nazk.gov.ua  або заповніть форму зворотнього зв’язку на нашому вебсайті, що включає найчастіші питання та відповіді технічної допомоги.

Читайте також

Як отримати необхідні для заповнення декларації дані онлайн під час карантину?

Відділ правової роботи апарату Южноукраїнської міської ради та її виконавчого комітету

8 січня вступили у дію посиленні карантинні обмеження. Попри це суб’єктам декларування не в...

Про які обмеження щодо отримання подарунків треба пам’ятати під час зимових свят?

Відділ правової роботи апарату Южноукраїнської міської ради та її виконавчого комітету

У зимові свята, певно, кожен з нас із радістю отримує подарунки від родичів та знайомих.  Проте...

1 січня 2021 року розпочалася щорічна кампанія декларування, яка триватиме до 31 березня 2021 року

Відділ правової роботи апарату Южноукраїнської міської ради та її виконавчого комітету

Нагадуємо, як можливо отримати роз’яснення для заповнення декларації: 1.Зверніться до уповн...

УВАГА! ТЕРМІН ПОДАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ДЕКЛАРАЦІЙ ПРОДОВЖЕНО ДО  1 ЧЕРВНЯ 2020 РОКУ

Відділ правової роботи апарату Южноукраїнської міської ради та її виконавчого комітету

7 березня набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів Україн...

Увага!

Відділ правової роботи апарату Южноукраїнської міської ради та її виконавчого комітету

РОЗ’ЯСНЕННЯ ЩОДО ЗАПОВНЕННЯ ДЕКЛАРАЦІЙ ВТРАТИЛИ ЧИННІСТЬ ВІДПОВІДНО ДО НАКАЗУ НАЦІОНАЛЬНОГО АГ...

НАЗК СКАСУВАЛО ВИМОГУ ДО СУБ’ЄКТІВ ДЕКЛАРУВАННЯ ПОДАВАТИ ДЕКЛАРАЦІЮ У ДЕНЬ ЗВІЛЬНЕННЯ

Відділ правової роботи апарату Южноукраїнської міської ради та її виконавчого комітету

Національне агентство повідомляє про набуття чинності нової редакції Порядку формування, ведення та...

У 2020 РОЦІ В ДЕКЛАРАЦІЮ НЕОБХІДНО БУДЕ ВНОСИТИ УНІКАЛЬНИЙ НОМЕР ЗАПИСУ В ЄДИНОМУ ДЕРЖАВНОМУ ДЕМОГРАФІЧНОМУ РЕЄСТРІ

Відділ правової роботи апарату Южноукраїнської міської ради та її виконавчого комітету

З 1 січня 2020 року суб’єктам декларування при заповненні декларації необхідно буде зазначити...