1. Вид та назва регуляторного акту: рішення Южноукраїнської міської ради «Про обмеження реалізації алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива на території міста Южноукраїнська в нічний час на окремо визначених його територіях та під час проведення масових громадських заходів».
2. Назва виконавця заходів з відстеження: управління з питань надзвичайних ситуацій та взаємодії з правоохоронними органами Южноукраїнської міської ради.
3. Ціль прийняття регуляторного акту:
- зменшення порушень громадського правопорядку у місті в нічний час;
- зменшення кількості злочинів, скоєних у стані алкогольного сп’яніння;
- захист мешканців міста від негативного впливу шуму на стан здоров’я та відпочинок у нічний час;
- запобігання шкідливого впливу алкоголю на стан здоров’я громадян, в тому числі молодого покоління.
4. Строк виконання заходів з відстеження: з 01 серпня по 01 вересня 2019 року.
5. Тип відстеження: базове.
6. Методи одержання результатів відстеження:
Здійснення аналізу статистичних даних за основними показниками результативності акта:
1) відстежити дінамику кількості складених протоколів про адміністративні правопорушення за порушення правил торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами;
2) відстежити дінамику кількості складених протоколів про адміністративні правопорушення за розпивання пива, алкогольних, слабоалкогольних напоїв у заборонених законом місцях або поява у громадськиї місцях у п’яному вигляді;
3) відстежити дінамику кількості складених протоколів про адміністративні правопорушення за порушення вимог ст.173 КупАП (дрібне хуліганство), яке вчиняється в стані алкогольного сп'яніння;
4) відстежити дінамику кулькості зверненнь громадян, пов’язаних з порушенням громадського порядку і тиші та негативними факторами роботи торговельних об’єктів в нічний час;
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних:
Для проведення базового відстеження результативності використано статистичні дані, надані Южноукраїнським ВП ПВП ГУНП в Миколаївській області за наступний период: 01 серпня – 01 вересня 2019 року
8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта:
Виходячи з цілей державного регулювання, які визначені у другому розділі аналізу регуляторного впливу, для відстеження результативності цього регуляторного акта обрано такі показники:
|
базове відстеження в період з 01 серпня по 01 вересня 2019 |
2019 (прогнозні показники) |
Розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов’язаних з дією акта |
- |
- |
Кількість суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта |
7 |
7 |
Розмір коштів та час, що витрачатимуться суб’єктами господарювання та/або фізичними особами, пов’язаними з виконанням вимог регулювання (в середньому на одного суб’єкта господарювання) |
766675 грн. грн. та 1 год. |
766675 грн. грн. та 1 год. |
Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта, відсотків |
100 |
100 |
Кількість випадків адміністративних порушень за порушення вимог ст.156 КупАП (порушення правил торгівлі пивом, алкогольними, слабоалкогольними напоями і тютюновими виробами) |
1 |
3 |
Кількість випадків адміністративних правопорушень за порушення вимог ст.178 КупАП (розпивання спиртних напоїв в громадських місцях і поява в громадських місцях у нетверезому вигляді), за порушення вимог ст.173 КупАП (дрібне хуліганство), яке вчиняється в стані алкогольного сп'яніння |
47 – за ст. 178 КУпАП 3 – за ст. 173 КУпАП |
5/5 |
Кількість зверненнь громадян, пов’язаних з порушенням громадського порядку і тиші та негативними факторами роботи торговельних об’єктів в нічний час |
5 |
4 |
Кількісні - на підставі інформації Южноукраїнського відділення Первомайського відділу ГУНП в Миколаївській області.
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акту та ступеня досягнення визначених цілей:
Дія рішення Южноукраїнської міської ради «Про обмеження реалізації алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива на території міста Южноукраїнська в нічний час на окремо визначених його територіях та під час проведення масових громадських заходів» є одним із заходів місцевої влади щодо боротьби із вживанням алкогольних напоїв, зокрема під час та на час проведення загальноміських заходів.
За результатами порівняння прогнозних статистичних даних та даних за період базового відстеження можно зробити висновок, що показник базового відстеження кількості складених протоколів про адміністративне правопорушення за ст. 156 КУпАП (Порушення правил торгівлі пивом, алкогольними, слабоалкогольними напоями і тютюновими виробами ) у порівнянні із прогнозним менше на 33,3%, тоді, як показник базового відстеження кількості складених протоколів про адміністративне правопорушення за ст. 178 КупАП у порівнянні із прогнозним більше ніж у 9 разів. Показник базового відстеження кількості складених протоколів про адміністративне правопорушення за ст. 173 КупАП у порівнянні із прогнозним менше на 60%. Кількість звернень громадян пов’язаних з порушенням громадського порядку і тиші та негативними факторами роботи торговельних об’єктів в нічний час в період базового відстеження на 20% більше, ніж за прогнозними показниками.
Ефективне досягнення цілей цього регуляторного акта можливе за умови подальшого контролю підрозділами поліції та громадськими формуваннями з охорони громадського правопорядку за реалізацією в нічний час алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива (крім безалкогольного) на території міста. А також, за умови дотримання суб’єктами господарювання вимог вказаного рішення міської ради.
Ступінь досягнення визначених цілей можливо буде відстежити під час проведення повторного та періодичних відстежень.