НОРМАТИВНІ АКТИ

ЮЖНОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТА ВИКОНКОМУ

Про організацію видачі та обліку довіреностей


Версія для друку

37-р від 06.03.2019 Дата оприлюднення: 11.03.2019

У К Р А Ї Н А
МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСТЬ
Южноукраїнський міський голова  
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

від  «_06__»  ____03_______ 2019    №__37-р___

 

Про організацію видачі та обліку довіреностей

 

Керуючись п. п. 1, 19, 20 ч.4 ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  з метою  ведення чіткого контролю за реєстрацією, використанням посадовими особами  довіреностей  міського голови (посвідчень, довідок  тощо), обліком повернених та використаних довіреностей:

1.Всі довіреності (посвідчення, довідки, висновки про доцільність усиновлення та відповідність його інтересам  дитини тощо) узгоджуються та підписуються тільки міським головою.

2.Реєстрацію всіх довіреностей (посвідчень, довідок, висновків про доцільність усиновлення та відповідність його інтересам дитинитощо) здійснюється в журналіорганізаційно-контрольного відділу апарату Южноукраїнської міської ради та її виконавчого комітету.

3. Посадовим особам, які не звітували про використання довіреностіабо не повернули використану (термін дії якої закінчився), нова довіреність не видається.

4. Відповідальними за використанням довіреностей, що використовуються за напрямком їхдіяльності,призначити:

відділ правової роботи апарату Южноукраїнської міської ради та її виконавчого комітету – працівники відділу;

служба у справах дітей Южноукраїнської міської ради – начальник служби Гопкал М.А.;

управління екології, охорони навколишнього середовища та земельних відносин Южноукраїнської міської ради -начальник управління Майстренко Л.П.;

відділ  комунальної власності департаменту інфраструктури міського господарства Южноукраїнської  міської ради – начальник відділу  Лопушенко А.О.;

відділ організаційно-контрольної роботи апарату Южноукраїнської міської ради та її виконавчого комітету – начальник відділу Глуницька І.В.

5. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.

 

 

Міський голова                                                  В.К. Пароконний