НОРМАТИВНІ АКТИ

ЮЖНОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТА ВИКОНКОМУ

Про тимчасовий порядок видання  внутрішньоорганізаційних  розпоряджень міського голови в подолання набутих проблем громади м.Южноукраїнська


Версія для друку

31-р від 25.02.2019 Дата оприлюднення: 25.02.2019

У К Р А Ї Н А
МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСТЬ
Южноукраїнський міський голова  
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

від  “_25__” ___02_____ 2019    №  _31-р______

 

Про тимчасовий порядок видання  внутрішньоорганізаційних 
розпоряджень міського голови в подолання набутих проблем громади  
м.Южноукраїнська

 

Видання розпоряджень міського голови законодавче сформовано за принципами владної вертикалі. Він зокрема призначає і звільняє керівників виконавчих органів міської ради, комунальних установ і підприємств власності громади міста; здійснює спрямування роботу підпорядкованих йому виконавчих органів міської ради в спосіб координації їхньої діяльності на виконання чинних завдань. Такий документ як розпорядження є актом, що видається однією особою, а тому його зміст та терміни видання залежать від волі саме цієї особи. Розпорядження міського голови є актами індивідуальної дії, право їх видавати визначено 42-ю  статтею Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

В останні місяці 2018 року та з початку 2019 року по Южноукраїнській міській  раді спостерігається дезорганізація її роботи, що негативно впливає на роботу її виконавчих органів, їй підпорядкованих комунальних підприємств і закладів, які  засновані на власності територіальної громади міста, що в свою чергу негативно вплинуло на життєдіяльність всієї громади Южноукраїнська.  Спроби продовження дезорганізації роботи самоврядної влади міста проявились в діях та бездіяльності окремих посадовців, які намагались чинити перешкоди  продовженню роботи міського голови, якого поновлено на цій посаді за формулюванням Ухвали Миколаївського окружного адміністративного суду, до «негайного виконання».

Розповсюджені спроби завадити роботі міського голови під собою не мають ніяких підстав.  З 22.02.2019 року, як це і  визначив Суд, міський голова поновив виконання своїх посадових обов’язків. Запущена в обіг чутка, що рішення Суду має затвердити міська рада - не відповідає ніяким вимогам, починаючи з визначення Конституції України та Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», де у місцевих рад відсутні будь-які повноваження такого роду.  Більше того, посилання декого з осіб  на рішення Вищих судових інстанцій теж не мають ніякого відношення до посади міського голови, якого обирає територіальна громада, а  не міська рада, яка обирає тільки секретаря міської ради, заступників міського голови та керуючого справами виконавчого комітету міської ради.   

Міського голову міська рада на посаді не затверджувала і затверджувати - не має законодавчих підстав. Тому, порівняння з потребою і його затверджувати на посаді не коректні і не мають ніякої практики його законного застосування.

Нагадаю, що в рішенні Миколаївського окружного адміністративного суду зокрема вказується: «… скасувати рішення Южноукраїнської міської ради «Про дострокове припинення повноважень Южноукраїнського міського голови Пароконного В.К. …; … поновити Пароконного Віктора Кириловича на посаді Южноукраїнського міського голови з 08.06.2018 року;  рішення в частині поновлення Пароконного Віктора Кириловича на посаді підлягає негайному виконанню».

Тобто, за рішенням вище вказаного Суду, міський голова Пароконний В.К. працює на посаді, хоча і з деяким переривом виконання посадових обов’язків ( з дати складання ним Присяги 12.11.2015 року), бо його роботу на цій посаді поновлено з 08.06.2018р.. Саме тому, було підписане розпорядження міського голови Пароконного В.К.  від 22.02.2019 року № 30-р «Про продовження виконання посадових обов’язків».

Всі посадові особи місцевого самоврядування мають усвідомлювати скриті спроби узурпації влади в самоврядуванні м. Южноукраїнська і мають в своїх діях помірковане тримати дистанцію від порочності любих проявів та любих спроб дезорганізації законної роботи міської ради, її виконавчого комітету, міського голови та комунального середовища міста. 

Міський голова Пароконний В.К. не належить до жодного з виборних штабів кандидатів на посаду Президента України. Натомість гарно видно, якої партійної приналежності є один з депутатів Южноукраїнської міської ради, який за браком власних реформ те і робить, що всіляко нападає на реформи інших посадових осіб аби на цій хвилі відтінити свою, начебто важливу значимість для громади міста.

Разом з вищевикладеним нагадаю, що Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні», зокрема вказує: «міський голова забезпечує здійснення у межах наданих законом повноважень органів виконавчої влади на відповідній території, додержання Конституції та законів України, виконання актів Президента України та відповідних органів виконавчої влади.  Тому, завдання міського голови просте – продовжити працювати на громаду міста, кожного його мешканця через сприяння вирішенню чисельних проблем, які за останні місяці тільки збільшились. Не вплинуть на якість роботи Пароконного В.К. ні перешкоди, ні образи осіб, які тільки в такий спосіб мріють здійснювати спроби підняти свій власний імідж, ні будь-які інші суто штучні вигадки людей мало здатних на продуктивну роботу окрім скандалів, блокувань та образ. 

В уникнення зайвих перешкод аби покрокове виводити місто з його тривожного стану в соціально-економічному розвитку, принаймні від браку належної якості робіт по реалізації вимог чинних реформ, що впроваджуються та від наявного браку своєчасних розпорядчих дій на вирішення першочергових потреб громади міста, принаймні через оперативність включення в дію внутрішньо організаційних заходів, керуючись п.п. 19, 20 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1. Внутрішньоорганізаційні розпорядження міського голови:   

1.1 Повідомче візує керівник організаційно-контрольного відділу апарату Южноукраїнської міської ради т її виконавчого комітету (далі – ОКВ) на листі, де є підпис міського голови.

1.2 Розсилку про отримання завдань розпорядження під особистий підпис керівника чи посадової особи, якого стосується те чи інше розпорядження міського голови, друкують на зворотній частині останнього листа такого розпорядження, забезпечують його доведення працівники ОКВ.

2. Оперативні, тематичні, координуючі та інші наради, які відбувались за днями тижня погодинно в залі виконавчого комітету міської ради за цим розпорядженням з 04.03.2019 року проводити на територіях, в приміщеннях основних розпорядників бюджетних коштів тому, що:

2.1. Саме там є в наявності всі потрібні документи аби було досягнуто якість роботи на яку чекає громада міста, кожен її мешканець, де є свідчення вчасного та якісного реагування на директивні вимоги по лінії доведених рішень від міської ради, її виконавчого комітету міської ради, розпоряджень  міського голови, на виконання чинних вимог державних інституцій та їх керівників за відповідними на цих документах резолюціями від виконавчого комітету міської ради – місця їх реєстрації і отримання та подальшого адресного спрямування на визначене виконання чи реагування, а також є поряд інша потрібна керівна база інших документів та є потрібні для такої роботи відповідальні посадові особи. 

2.2.Нагадаю, що згідно з ст..17 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», зокрема - «Відносини органів місцевого самоврядування з підприємствами, установами та організаціями, що перебувають у комунальній власності відповідних територіальних громад, будуються на засадах їх підпорядкованості, підзвітності та підконтрольності органам місцевого самоврядування». Це означає, що саме профільні виконавчі органи ради, зокрема є тими керівними особами, яким в першу чергу підпорядковані, підзвітні та підконтрольні  комунальні підприємства і комунальні заклади міської ради.

2.3. Аби не було упущень в роботі місцевого самоврядування міста  виключаються випадки руху любих документів нарочним порядком без їх реєстрації в ОКВ виконавчому комітеті міської ради.

2.4.Головують на вищевказаних в п. 2.1 нарадах, керівники відповідних  виконавчих органів міської ради, підлеглі керівника цього органу ведуть протоколи, які на наступний день  здають на реєстрацію в організаційно-контрольний відділ апарату Южноукраїнської міської ради та її виконавчого комітету.

2.5. В свою чергу ці протоколи ОКВ подаються на подальше реагування міському голові. 

2.6. В роботі вищевказаних  нарад беруть участь заступники міського голови, які є координаторами вказаної роботи за її функціональним розподілом.

2.7. Керівники вказаних вище органів за погодженням міського голови або   його заступників можуть запрошувати на ці наради керівників інших виконавчих органів ради. Ця робота виконується планово з її щомісячним підсумком на протокольній нараді за участі міського голови, яка проводиться в кінці поточного місяця у виконавчому комітеті міської ради. Про таку нараду повідомляється окремо.  

2.8. В роботі вказаних нарад беруть обов’язкову участь керівники комунальних підприємств та комунальних закладів підпорядкування міській раді за їх тематичної приналежності, інші посадові особи, депутати Южноукраїнської міської ради за їх бажанням, інші особи за користі їх участі в досягнення потрібного суспільного  результату.

2.9. Графіки проведення вказаних вище нарад зберігаються на існуючому рівні якщо не буде доведене інше. Комісії під головуванням заступників міського голови проводяться в залі виконавчого комітету за існуючим розкладом.

3.  Вимоги п.2 цього розпорядження розповсюджуються на роботу вказаних нарад в управлінні освіти, в ДСПтаОЗ, в ДІМГ, там, де має бути певний центр щодо поточної роботи та виконання соціально значимих реформ в освіті, соціальному захисті і медичному обслуговуванні та сфері житлово-комунальних послуг. Інші наради проводяться в залі виконкому міської ради. Надалі буде уточнений розклад їх проведення.

4. Наразі від управління економічного розвитку міської ради  та фінансового управління міської ради готувати на бюджетний розгляд позицію рішення про резервування бюджетних коштів на програмну компенсацію соціально і виробниче не виправданого потенційного росту тарифів на Ж/К послуги. Для цього переглянути наявність проблем об’єктивного характеру в секторі ЖКГ послуг в перекладі на законодавче-господарське сьогодення.

5.Питання тарифного захисту громади всебічно вивчати на рівні посадового обов’язку та чинних функцій відповідних посадових осіб місцевого самоврядування.

6. Аби забезпечити пікові потреби в проведенні нарад, приміщення кабінету  секретаря  Южноукраїнської міської ради та приміщення входу з приймальної міського голови з  26.02.2019 року повернути на стан їх використання кінця травня 2018 року. Відповідальні:  керуючий справами виконавчого комітету та начальник  відділу господарсько-договірної роботи  апарату Южноукраїнської міської ради та її виконавчого комітету.   

7. Якість роботи за цим розпорядженням буде врахована при щомісячному підведенні результату на підсумкових нарадах за участі міського голови, які будуть відбуватись в залі виконавчого комітету за чинним графіком роботи.

8. За наявності вагомих підстав можуть бути зміни в організації цієї роботи за розпорядчим рішенням міського голови.

9. Контроль за виконанням даного розпорядження лишаю за собою, доведення розпорядження по структурі виконавчих органів ради через відповідних посадових осіб здійснює організаційно-контрольний відділ  апарату Южноукраїнської міської ради та її виконавчого комітету.

 

 

Міський голова                                                                 В.К. Пароконний