НОРМАТИВНІ АКТИ

ЮЖНОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТА ВИКОНКОМУ

Про внесення змін та доповнень до міської комплексної Програми «Охорона здоров'я в місті Южноукраїнську» на 2017-2022 роки, затвердженої рішенням Южноукраїнської міськоїради від 13.07.2017 № 771


Версія для друку

від 22.08.2018 Дата оприлюднення: 22.08.2018

 

                                                                                                                      ПРОЕКТ

У К Р А Ї Н А
ЮЖНОУКРАЇНСЬКА МІСЬКА РАДА
МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ

 

від  “___” ________ 2018  №  _______                                         

__________сесії _________скликання

Про внесення змін та доповнень до міської комплексної Програми «Охорона здоров'я в місті Южноукраїнську» на 2017-2022 роки, затвердженої рішенням Южноукраїнської міської ради від 13.07.2017 № 771

 

Керуючись  п.22 ч.1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,   відповідно   до   Закону України «Про донорство крові та її компонентів», Закону України «Про протидію захворюванню на туберкульоз», відповідно до рішення Миколаївської обласної ради від 16.04.2015 №4 «Про затвердження обласної    Цільової    соціальної    програми    протидії    ВІЛ - інфекції  / СНІДу    на

2015-2018 роки», з метою упередження і зниження захворюваності громадян, розвитку донорства та соціальної підтримки донорів, Южноукраїнська міська рада

 ВИРІШИЛА:

1. Внести зміни та доповнення до міської комплексної Програми «Охорона здоров`я в місті Южноукраїнську» на 2017-2022 роки (далі – Програма), затвердженої рішенням Южноукраїнської міської ради від 13.07.2017 № 771 а саме:

1.1Доповнити Програму пунктами 2.11, 2.12, та 2.13 такого  змісту:

 «2.11. Розвиток донорства крові та її компонентів

Донорство крові та її компонентів є  стратегічно важливою частиною складової  системи охорони здоров`я і безперервно впливає на рівень летальності. Компоненти і препарати, які виробляються з крові - незамінні.

Реалізація державної політики у сфері охорони здоров`я, дотримання вимог законодавства про донорство крові та її компонентів, забезпечення безпеки донорства та надання соціальних гарантій та пільг донорам, потребує фінансового забезпечення за рахунок коштів  державного та міського бюджету»;

«2.12. Імунопрофілактика та захист населення від інфекційних хвороб   

Іфекційні хвороби до цього часу є однією з основних причин інвалідності та смертності населення в усьому світі. Підвищення рівня інфекційної захворюваності, на думку експертів Всесвітньої організації охорони здоров`я (ВООЗ), пов`язане з демографічним    вибухом   –  збільшенням   кількості   населення   Землі   майже  на

7 мільярдів осіб, а також негативними соціально-економічними змінами у ряді країн, військовими конфліктами, екологічними катаклізмами, появою нових нозологічних форм, таких як пташиний грип. Не обминають ці процеси і Україну.

 Незважаючи на деяке зниження рівня інфекційної захворюваності, епідемічна ситуація щодо найпоширеніших інфекційних хвороб є напруженою. На такі інфекційні хвороби, як дифтерія, вірусні гепатити, кір, краснуха, епідемічний паротит, кашлюк та гемофільна інфекція, припадає 90 відсотків усіх зареєстрованих випадків. Окремі із них (краснуха та вірусний гепатит В), є причиною більшості уроджених аномалій та вад розвитку, що вкрай негативно відображається на здоров`ї населення та його генофонді.

Комплекс організаційно-методичних заходів щодо зниження рівня захворюваності на інфекційні хвороби проводиться засобами імунопрофілактики, та охоплення населення щепленнями на рівні не менш як 95 відсотків та потребує додаткового фінансування»;

«2.13. Протидії захворюванню на туберкульоз

Тенденція до збільшення частоти соціально небезпечних хвороб викликає занепокоєння.

Протягом 2017 року захворіли туберкульозом 15 осіб. Зростання захворюваності населення відбувається внаслідок поширення чинників ризику, зокрема тютюнокуріння, зловживання алкоголем і вживання наркотиків, передусім серед  осіб молодого віку.

Діюча система заходів потребує вдосконалення та впровадження сучасних механізмів профілактики туберкульозу, контролю за лікуванням хворих, що вимагає додаткових обсягів фінансування з міського бюджету, активного залучення коштів міжнародних донорських і благодійних організацій».

1.2 Пункт 2.4. викласти в новій редакції:

«2.4. Протидії захворюванню  на ВІЛ- інфекцію/СНІД

Викликає занепокоєння тенденція до збільшення частоти соціально небезпечних хвороб, у тому числі ВІЛ- інфекцію/СНІД. Щороку кількість нових випадків інфікування зростає на 10-15 відсотків. Найбільш ураженою віковою групою залишаються люди у віці 25-49 років, збільшується кількість дітей, народжених ВІЛ-позитивними матерями, а також кількість хворих, які потребують медичної та соціальної допомоги. В 2017 році було обстежено на ВІЛ-інфекцію     12% населення міста (область 8,3%), позитивних результатів – 0,7% (область 1,2%), серед донорів позитивних результатів 0,1% (область 0,2%), серед вагітних 0,7% (область 1,0%). В 2017 році було обстежено 3918 осіб (9,43% населення міста). Серед них позитивних тестів у групі ризику -  1,8 % (область 0,8%), серед донорів 0%, серед вагітних    0 %.

Система заходів потребує вдосконалення та впровадження сучасних механізмів профілактики, діагностики ВІЛ-інфекції/СНІДу контролю за лікуванням хворих, додаткового фінансування з міського бюджету, залучення донорських коштів».

2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань освіти, охорони здоров'я культури, спорту, соціального захисту населення та засобів масової інформації (_________) та першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих  органів ради Мустяцу Г.Ф.

 

Секретар міської ради                                                                            Л.П.Дзюбенко

Гехад Е.Е.
5-50-56